2003-09-28, 16:36
Medlem
puckots avatar
Jag tänkte höra mig för ifall någon har koll på det här med priser för .nu domäner, har letat runt lite och standard verkar vara 600-700kr ungefär för 2 år i taget, man kan inte regga mindre än för 2 år i taget tydligen. Det är ingen som vet ifall det finns någon domänleverantör överhuvudtaget som erbjuder .nu domäner som är billigare än 600kr?
Citera
2003-09-28, 17:35
Medlem
Nidstangs avatar
.nu domänen kontrolleras av .NU Domain, Ltd. det finns inga konkurrenter på just den domänen.
Citera
2003-09-28, 18:29
Awaiting Email Confirmation
Kribils avatar
Puckot : Kan du inte köra med cjb ??

gratis vad jag vet... Funkar utmärkt
Citera
2003-09-28, 20:33
Medlem
xatrixs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kribil
Puckot : Kan du inte köra med cjb ??

Hmm...personangrepp...
Citera
2003-09-28, 20:46
Medlem
PrettyPrettyPrincesss avatar
Om du ska köpa en domän.
Gör det från http://www.smartdomain.se/

Mycket bra service..
Citera
2003-09-28, 22:02
Awaiting Email Confirmation
Kribils avatar
Citat:
Ursprungligen postat av xatrix
Hmm...personangrepp...

Mennade inte så.. Jag "vet" vem personen är i frågan också.. så han vet att jag inte mennar någoting illa
Citera
2003-09-28, 22:26
Medlem
cjb är ju värdelöst, dessutom inget domännamn.
Jag skulle tipsa dig om att köpa domän från www.tx-shells.com eller som sagt för .nu domän www.nudomain.nu eller något sådant.
Det är bara lite randomsiter.
Citera
2003-09-28, 22:33
Medlem
/dev/jesuss avatar
om du ska köpa .Nu så är www.nu det enda vettiga alternativet, då slipper du mellanhänder och köper direkt från de som förvaltar toppdomänen.

om du ska köpa .com/.net/.org så rekommenderar jag www.directnic.com, har använt dem i flera år och är väldigt nöjd. många av deras konkurrenter pysslar med fula metoder, men inte dom. topklass.

köp aldrig domäner av "webbhotell", de är bara en onödig mellanhand. och det kommer från mig som har ett företag som bland annat sysslar med just webbhotell.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in