Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 8
  • 9
2009-04-13, 17:06
  #97
Medlem
MaymuneNs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Devil_D
I Sverige har det haft att göra med den dagen den första juggen/araben kom hit!
Haha du verkar vara efterbliven..
Citera
2009-04-13, 18:39
  #98
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ChinaLover
Det tänker jag inte spekulera i men är du inte en imbicill så borde du nog förstå att även tjejer kan mörda, våldta m.m. År 2006 våldtog en barnvakt en 4-årig pojke och hon själv var en 19-årig tjej.

Kan du spekulera lite kring hur ofta gruppvåldtäkter förekommer som straffmetod i det svenska samhället då?

Kan du spekulera lite kring huruvida du tror dig vara inne på rätt spår här eller om du är ute och cyklar?

Spekulera fritt bara vetja, det kan bli intressant...
Citera
2009-04-13, 19:01
  #99
Medlem
LieDetectors avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ChinaLover
Jag tycker endå inte att man som utomståend ska dömma. Även om chansen är extremt liten så kan det vara så att flickan har gjort något mot någon av dessa innan hon blev våldtagen.


Men, vad är nu detta för skit?!?
Kan du förklara hur du menar att en tjej skulle ha gjort för att få en gruppvåldtäkt som straff? Det där måste du allt berätta närmare om, för det är väl inte bara gripet direkt ur luften?
Citera
2009-04-14, 10:57
  #100
Medlem
alle74s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bravo83
Och du tror att det är svenskar det är tal om... knappast! Hela den här jävla staden svämmar över av kulturberikare!
Finns det svenskar kvar i Malmö?
Citera
2009-04-14, 10:58
  #101
Medlem
alle74s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ChinaLover
Jag tycker endå inte att man som utomståend ska dömma. Även om chansen är extremt liten så kan det vara så att flickan har gjort något mot någon av dessa innan hon blev våldtagen.
Var hon värd det då eller?
Citera
2009-04-14, 11:08
  #102
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Bravo83
"En 21-årig kvinna utsattes i går för en gruppvåldtäkt. Fyra unga män överföll henne utanför biografen Royal vid Södertull."

http://sydsvenskan.se/malmo/article4...anfor-bio.html


Vad kan det här vara för jävla as som gjort det här? Jag gissar kulturberikare...


Bara ytterliggare en i mängden av kulturella berikningar, välkommen till det mer spännande och exotiska sverige.
Citera
  • 8
  • 9

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback