Citat:
Ursprungligen postat av Vetrarmegin
Jag har aldrig tänkt på att göra det själv innan, faktiskt. Om inte någon annan uppskattar musiken man laddar upp så kan man ju alltid lyssna på sina favoritlåtar vid tillfällen då man inte har tillgång till den egna datorn.

Det är ju så att väldigt många betraktar You Tube som "någonting som finns på internet" vilket de konsummerar nästan dagligen, och tanken på att lägga upp någonting själv stöts snabbt bort. "Orka" tänker man och växlar till nästa tab. Ibland blir man lite förbannad över att en bra låt vilken man kanske vill tipsa om inte finns men..."orka" tänker man.
Evangeliet jag för fram i denna tråd är att detta "orka" är en grav feluppfattning. Det är rövenkelt att ladda upp klipp, och ALLA borde göra det, inte bara de som är drivna och skulle gå över stock och sten för att få upp sina grejer på the internetz.
Söker du utan att finna? Följ min pedagogiska tutorial i post numero ett i tråden och sprid din överlägsna smak över hela världen. Är du på pysslarhumör och har en kopp te och en kaka till hands, och en timme att slå ihjäl så kanske du till och med kan snajda till din kanal lite och knyta kontakt med andra som delar dina obskyra intressen.