2012-07-20, 10:51
Medlem
Kivisallads avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Vladtepes
Enligt säkra källor drar Per till LA för att "vila" upp sig från media...
Lena PH sågs i veckan på fotografiska med bl a "Kicken" och väninna drickandes groggar

Med Kicken var hon väl också 3-4 dagar efter uppbrottet på någon premiär av något slag. Blev insmugglad bakvägen för att slippa media och sen så festade hon loss. Hon ger inga intervjuer förens i höst.
Citera
2012-07-20, 18:51
Medlem
Per finns nu med sin dotter Julia vid Hermosa Beach, California. Kommer åter den 9:e Augusti.

Han har nu ändrat sin status från "Gift" till Singel på Facebook.

Tror att detta kommer att ebba ut snart då skilsmässorna står som spö i backen. Inte mycket nytt har kommit fram.

Lena kör sitt race med krogshow, nytt album och aktuell med årets PRIDE-låt.
Citera
2012-07-20, 23:31
Medlem
Trodde aldrig på det äktenskapet, det såg kallt ut och luktade troféjakt. Från båda hållen. Om en faller, står den andre kvar, i hyggliga äktenskap, men om den som faller behandlar sin käresta som en pryl bland många andra är det inte svårt att förstå flykten.
Citera
2012-07-21, 17:21
Medlem
meas19s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kivisallad
Med Kicken var hon väl också 3-4 dagar efter uppbrottet på någon premiär av något slag. Blev insmugglad bakvägen för att slippa media och sen så festade hon loss. Hon ger inga intervjuer förens i höst.

Hoppsan Kicken är ju ihop med Carola...
Citera
2012-07-22, 00:41
Medlem
DyingTryings avatar
Hum. Denne karl har iaf tidigare varit notoriskt otrogen. Vet detta från lite för säkra källor, då kvinnorna har inkluderat min mamma och hennes kompis. De var, precis som Holknekt, stammisar på den lokala förortspizzerian. Detta var innan Tolstoy, han hade fru och barn.
Citera
2012-07-22, 01:38
Medlem
JBernards avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DyingTrying
Hum. Denne karl har iaf tidigare varit notoriskt otrogen. Vet detta från lite för säkra källor, då kvinnorna har inkluderat min mamma och hennes kompis. De var, precis som Holknekt, stammisar på den lokala förortspizzerian. Detta var innan Tolstoy, han hade fru och barn.

Känner igen mig
Förmodligen samma bekräftelsebehov som jag har (på en lägre nivå). Man vill knulla hela tiden, no bars held. Det är jävligt tragiskt och skitjobbigt. Låt oss stötta stackars Holknekt. Just nu sitter jag hemma en lördag för en gång skull, har messat och försöker fixa till något imorgon, tragiskt egentligen..

Det jag vill säga är att jag förstår honom. Det handlar inte om kärlek eller trohet egentligen, det är en sjukdom. Men man får ju ta ansvar för den iallafall..
Citera
2012-07-22, 23:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av JBernard
Känner igen mig
Förmodligen samma bekräftelsebehov som jag har (på en lägre nivå). Man vill knulla hela tiden, no bars held. Det är jävligt tragiskt och skitjobbigt. Låt oss stötta stackars Holknekt. Just nu sitter jag hemma en lördag för en gång skull, har messat och försöker fixa till något imorgon, tragiskt egentligen..

Det jag vill säga är att jag förstår honom. Det handlar inte om kärlek eller trohet egentligen, det är en sjukdom. Men man får ju ta ansvar för den iallafall..
Både sexmissbruk och alkolism är faktiskt sådant man kan få behandling för. Han kan alltså inte skylla ifrån sig om han valde bort behandling för att fortsätta på den inslagna vägen.
Citera
2012-07-23, 09:34
Medlem
Har många sköna eller mindre sköna Per-storys.

Kommer ihåg när han fyllde 40.
Vi var några inbjudna, merst killar.

När vi kom dit och alla hade satt sig till bords serverade Per vit sprit i sopptallrikar.
Spriten åts med skedar.

Efter middagen fick alla var sitt stafeli med duk på och blev uppmanade att måla varsin tavla.

Min blev bra, Per gjorde en akvarell, Jonny S kunde inte hålla skärpan..
Citera
2012-07-23, 10:29
Medlem
Gillas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av meas19
Hoppsan Kicken är ju ihop med Carola...
Det var länge sen dom två dejtade med varandra.
Citera
2012-07-23, 18:28
Medlem
jag tror att han valde Lena pg av att då visste han att han skulle få publicitet då och då,precis som han fick med viktoria tolstoy,så det där med kärlek vid första ögonkastet tror jag inte ett dugg på,jag hoppas Lena hittar någon som behandlar henne mer repektfullt.än va den där alkisen gjorde.
Citera
2012-08-01, 16:47
Medlem
Idag så fylls Pers FB-sida med gratulationer. Är det någon som vet till vad? Det är inte hans födelsedag och icke bröllopsdag.
Citera
2012-08-01, 17:04
Medlem
Mogna-Meloners avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Francobollo
Idag så fylls Pers FB-sida med gratulationer. Är det någon som vet till vad? Det är inte hans födelsedag och icke bröllopsdag.

Idag har alla som heter Per namnsdag.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in