2009-03-05, 22:42
Medlem
Ahuj, skall på en dejt nästa vecka och undrar om någon vet någon bra resturang i Halmstad? Jag är ute efter något finare ställe, men inte till den grad att det blir snobbigt. Gärna lite mysigare, fin utsickt och så.
Vad maten beträffar så skall tösen äta det mesta. Men det är ju alltid trevligt att ha lite att välja på. Det är också ett plus om det ligger i närheten av Röda kvarn (max 700-800m ifrån).
PS: Vad maten kostar är inte några problem.

Tack på förhand/Daniel
Citera
2009-03-05, 23:14
Medlem
the-consuls avatar
Gastons eller Pios får de nog bli då. Gastons ligger preics bredvid Röda kvarn och inte heller mer än 50-100 m.
Citera
2009-03-05, 23:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av the-consul
Gastons eller Pios får de nog bli då. Gastons ligger preics bredvid Röda kvarn och inte heller mer än 50-100 m.

Det låter ju väldigt bra. Vet du vad för typ av mat de serverar? Tack för ditt snabba svar föresten!
Citera
2009-03-05, 23:38
Medlem
vixmixs avatar
Lilla Helwetet har väl också ok käk, och Fridolfs är ganska mysigt. Lycka Till
Citera
2009-03-05, 23:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av vixmix

Tack för tipsen . Är det någon ide att boka bord föresten? Eller är det bara att droppa in?
Citera
2009-03-05, 23:44
Medlem
Sätt er i taxin ut till miniland och gör ett besök på Steak House! Bäst!
Citera
2009-03-05, 23:52
Medlem
DarkKnights avatar
McDonalds kanske? Billig och snabbt plus att du slipper att boka bord hehe
Citera
2009-03-06, 00:05
Medlem
hehe tjejen jobbar på McDonalds och på alla hjärtans dag så kom det in två killar i 13-14 års åldern och ville boka ett bord till kvällen för de skulle ha en dubbeldejt

Iallafall så tycker jag Fridolfs är bäst, eventuellt Helwtet om man får sitta "där uppe"
Citera
2009-03-09, 10:52
Medlem
carebears avatar
fridolf, pio, yoss, helwetet. Finns det fler i er lilla håla?
Utsikten kan väl dikuteras från samtliga på gågatan o fridolfs utsikt är ju ännu värre...
Citera
2009-03-09, 11:06
Medlem
Cruella de Vils avatar
Citat:
Ursprungligen postat av vixmix
Lilla Helwetet är lite sprättigt. Visst, fint ställe men inte direkt någon mysfaktor där. Då rekommenderar jag hellre Gastons, det är ett mysigt ställe och ligger bara runt hörnet (om man går mot kanalen) från biografen sett.
Citera
2009-03-09, 14:57
Medlem
Tack så hemskt mycket för alla tips. Jag kör på Gastons, och lämnar lägesrapport efteråt .
Citera
2009-03-10, 15:11
Medlem
Sådär ja, det blev Gastons. Det var en jättefin och mysig resturang att äta på. Dock tyckte jag de hade lite dåligt utbud, så vida man inte ville äta pizza. Annars var maten, personalen och omgivningen mycket bra. Får tacka er alla för en bra kväll / natt

PS: Ge fan i att parkera i city-garaget vid nudel-baren om du tänkt att dra hem på natten. Dom låste in min bil där inatt så det blev att spendera resten av natten i stugan på östra. Dock var väl inte det helt fel heller
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in