Allt började med att jag råkade trycka igång "windows update" och den uppdaterade lite smått&gott, när jag sedan rebootade så hittade den att jag ej har ett giltigt windows. Nåväl, jag fixade ett "Geunuine" (stavning, har lite brådis)
Hittade inte Service-Pack 2 någonstans så jag tänkte att om jag nu har ett giltigt windows så borde jag väl kunna installera via windows update?
När jag rebootar så loggas jag ut och in hela tiden - vilket resulterar i att jag inte kan göra något.
Vad gick snett egentligen? Kan man inte installera via windows update?
Tack!!!!!! BRB SKYNDA MIG NU. ÅTERKOMMER KANSKE SKRIVER LITE BÄTTRE DÅ.
Har du installerat en ordentlig fix till windows så kan du använda windows update, installera WMP 11, nya internet explorer etc. JA - allt!
Och dom olika service packen får du genom windows update bland annat.
Håller med föregående. Dock ska du inte stänga av windows update då du får väldigt viktiga saker därifrån samt nya service pack.
Har gjort många inlägg om en viss crack/fix som jag alltid har använt:
Citat:
Finns en otroligt bra crack/fix till Windows XP som gör ditt illegala exemplar till ett fullt fungerande XP.
Har skrivit om denna fix i många trådar, har själv använt just denna i flera år och du kan updatera hur du vill genom win update utan problem.
Tanka WMP 11, nya Internet Explorer etc. Ja allt som du kan med en laglig version.
Nu verkar TPB ligga nere men den finns även här; http://www.4shared.com/file/90389311...rP5575987.html
om man är nojjig kan man vänta tills TPB fungerar igen och ta ner den därifrån istället eller jämnföra filstorlekarna.
WPatcherP5575987.zip heter filen man vill ha. Bara söka på det namnet på ThePirateBay när den kommer upp igen om man
inte vill ta hem den ifrån 4shared. zip-filen ska ta: (658KB).
Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!