2009-03-05, 20:54
Bannlyst
Hej!

Allt brjade med att jag rkade trycka igng "windows update" och den uppdaterade lite smtt&gott, nr jag sedan rebootade s hittade den att jag ej har ett giltigt windows. Nvl, jag fixade ett "Geunuine" (stavning, har lite brdis)

Hittade inte Service-Pack 2 ngonstans s jag tnkte att om jag nu har ett giltigt windows s borde jag vl kunna installera via windows update?

Nr jag rebootar s loggas jag ut och in hela tiden - vilket resulterar i att jag inte kan gra ngot.

Vad gick snett egentligen? Kan man inte installera via windows update?

Tack!!!!!! BRB SKYNDA MIG NU. TERKOMMER KANSKE SKRIVER LITE BTTRE D.
Citera
2009-03-05, 22:19
Medlem
Unbalanceds avatar
Har du installerat en ordentlig fix till windows s kan du anvnda windows update, installera WMP 11, nya internet explorer etc. JA - allt!
Och dom olika service packen fr du genom windows update bland annat.
Citera
2009-03-05, 22:20
Medlem
lttaste sttet r nog att formatera & installera om den, sen stnger du av windows update eller skaffar bra crack s slipper du skiten
Citera
2009-03-05, 22:21
Medlem
Unbalanceds avatar
Hller med fregende. Dock ska du inte stnga av windows update d du fr vldigt viktiga saker drifrn samt nya service pack.

Har gjort mnga inlgg om en viss crack/fix som jag alltid har anvnt:

Citat:
Finns en otroligt bra crack/fix till Windows XP som gr ditt illegala exemplar till ett fullt fungerande XP.
Har skrivit om denna fix i mnga trdar, har sjlv anvnt just denna i flera r och du kan updatera hur du vill genom win update utan problem.
Tanka WMP 11, nya Internet Explorer etc. Ja allt som du kan med en laglig version.

Nu verkar TPB ligga nere men den finns ven hr; http://www.4shared.com/file/90389311...rP5575987.html
om man r nojjig kan man vnta tills TPB fungerar igen och ta ner den drifrn istllet eller jmnfra filstorlekarna.

WPatcherP5575987.zip heter filen man vill ha. Bara ska p det namnet p ThePirateBay nr den kommer upp igen om man
inte vill ta hem den ifrn 4shared. zip-filen ska ta: (658KB).
Citera
2009-03-05, 23:14
Bannlyst
Tack s mycket.. Ska frska fixa detta Glmde sga att jag formaterade igr men har inte fixat ntt frutom drivisar till moderkortet osv
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in