• 1
  • 2
2009-03-05, 10:33
Medlem
Klappasäftens avatar
Hur pullar man en tjej under förspelet? Ska man penetrera snippan med fingrarna eller massera klittan med långfingret i lätta cirkelrörelser?

Tips uppskattas!
Citera
2009-03-05, 10:36
Medlem
Salorms avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Klappasäften
Hur pullar man en tjej under förspelet? Ska man penetrera snippan med fingrarna eller massera klittan med långfingret i lätta cirkelrörelser?

Tips uppskattas!

Man pratar med partnern och på så sätt får man reda på hur just denne vill bli tagen.

Seriöst, är du på riktigt?
Citera
2009-03-05, 10:39
Medlem
Klappasäftens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Salorm
Man pratar med partnern och på så sätt får man reda på hur just denne vill bli tagen.

Fan klart jag är på riktigt annars hade jag inte skapat tråden

Vad är konstigt om jag frågar om tips på pullning? Är du på riktigt?
Citera
2009-03-05, 10:45
Medlem
Jkjnnss avatar
Citat:
Fan klart jag är på riktigt annars hade jag inte skapat tråden

Vad är konstigt om jag frågar om tips på pullning? Är du på riktigt?

Just pullning är att du trycker in minst ett finger i fittan på bruden i fråga.
När du väl har minst ett finger där inne, kan du köra detta/dessa fingrar ut och in som du skulle göra med kuken.

Eller så trycker du fingrarna uppåt mot magen och försöker hitta hennes gpunkt och stimulera denna då detta är mycket skönare.

http://sv.wikipedia.org/wiki/G-punkten
Citera
2009-03-05, 10:54
Bannlyst
Jag har uppfattningen att pullning är ett pubertalt pettinginstrument företrädesvis använt av sexuellt oerfarna pojkar som tror att en tjej njuter av att ha ett snussolkigt finger med vassa nagelkanter inkört in och ut ur fittan när man står och hånglar mot en tegelvägg utanför skoldansen

Jag tror också att det i 90% är "sexigare" att utföra än att få. Jag kan dock ha fel så rätta mig gärna.
Citera
2009-03-05, 11:41
Medlem
Psyko Dads avatar
Så skärper ni er & håller er till ämnet så kanske det blir fler lyckliga tjejer i framtiden.

OT raderat.

// MOD //
Citera
2009-03-05, 12:01
Bannlyst
Citat:

Tips uppskattas!

För att svara på frågan om petting under samlagssituationer tror jag att det kan vara bra både att gnugga lite cirkulärt ovanpå och dyka in lite lätt snarare än att satsa på deep fingerknullning. Om ni satsar på mer seriös fingergluckande rekommenderar jag att se till att ha ordentligt kortklippta naglar och ta det försiktigt när ni söker er in. Det kan ju vara lite känsligt där.
Citera
2009-03-05, 12:43
Medlem
Se du vet ju redan hur du ska göra!

variera lite mellan det du sa så blir hon säkert nöjd!
Citera
2009-03-05, 12:46
Medlem
KingMos avatar
Kör alfabete, gör bokstävernas form med fingret, när hon rör sig mest forsätt med den bokstaven, funkar även med tungan. Hoppas du lärt dig alfabete nu!
Citera
2009-03-05, 12:50
Medlem
pherbl0ws avatar
Citat:

Tips uppskattas!
Hur man pullar en tjej, det är precis som det låter. Istället för att använda kuken använder man fingrarna. Du kan göra det samtidigt som du smeker klotiris om det så skulle vara bättre. Tror allt fungerar om du gör det där nere.
Citera
2009-03-05, 12:53
Medlem
Isvaks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Salorm

Seriöst, är du dum i huvudet? Det är väl därför man använder FB? För att söka information, argumentera och få svar på frågor gällande ting som kan uppfattas obehagliga att ställa i det vardagliga livet..

TS, Det är något som varierar från person till person, dock inte märkbart, alla ser ju likadana ut därnere. Klipp naglarna, tryck in två fingrar och rör på dessa inuti samtidigt som du stimulerar klitoris på valfritt sätt, brukar funka alldeles utmärkt.. En torr tunga är det mest användbara verktyget dessa gånger.
Senast redigerad av Isvak 2009-03-05 kl. 12:58.
Citera
2009-03-05, 13:53
Medlem
Pratbubblans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MrAhrne
Jag har uppfattningen att pullning är ett pubertalt pettinginstrument företrädesvis använt av sexuellt oerfarna pojkar som tror att en tjej njuter av att ha ett snussolkigt finger med vassa nagelkanter inkört in och ut ur fittan när man står och hånglar mot en tegelvägg utanför skoldansen

Jag tror också att det i 90% är "sexigare" att utföra än att få. Jag kan dock ha fel så rätta mig gärna.

Jag är kvinna, närmar mig 50 och gillar att bli pullad. Skönt att bli smektoch pullad i en lugn takt mot G-punktsområdet som en del av förspelet. Visste inte att det var något man skulle sluta med när man blivit vuxen. Jag gillar att höra plaskandet. Det gör mig väldigt kåt.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in