2009-06-27, 11:05
Medlem
tepss avatar
Michael Jacksson skall inte kremeras, han består av 86% plast och skall därför smältas ner och återvinnas till lego, så barn kan fortsätta leka med honom.

Neeej men allvarligt talat så diggade jag Micke.
Synd som fasiken att han inte hann göra sina sista konserter.
Citera
2009-06-27, 11:22
Medlem
elelitos avatar
Han verkar ju varit en stor inspiration för många av dagens popmusiker samt arbetat med en hel del andra stora artister genom åren, vad tror ni om en minneskonsert för välgörande ändamål i ära åt honom? Chris Cornell och Billie Jean inleder den givetvis
Citera
2009-06-27, 12:05
Medlem
spleendids avatar
Har någon intervjuat de sjukvårdare som tog emot Jackson? Ambulansförare o.s.v.? Vore kul att veta vad dessa sa för något när de insåg vem det var.
Citera
2009-06-27, 12:10
Medlem
elelitos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av spleendid
Har någon intervjuat de sjukvårdare som tog emot Jackson? Ambulansförare o.s.v.? Vore kul att veta vad dessa sa för något när de insåg vem det var.

De har väl tysnadsplikt?
Citera
2009-06-27, 20:30
Medlem
Herrtrosas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Klevis
Troll. Varför ska det vara så svårt att erkänna för alla Micke J-fans att han var ett peddo? Skyldig tills motsatsen har bevisats... hört talas om det?

För att fansen, till skillnad ifrån många andra idioter, tog del av rättegångarna och läste det mesta som gick att läsa om just dessa? Jag kan gå med på att man har läst det allt som går att läsa om rättegångarna och därefter bildat sig en uppfattning om huruvida han var skyldig eller ej. Då har man i alla fall baserat sina åsikter på mer än Aftonbladets rubriker. Kan i övrigt ge mig fan på att det är du som är trollet här. "Skyldig till motsatsen har bevisats" Du kan omöjligt vara på riktigt.

Edit: I övrigt så svarade du aldrig på mina frågor. Vad vet du egentligen om rättegångarna?
Senast redigerad av Herrtrosa 2009-06-27 kl. 20:42.
Citera
2009-06-27, 21:15
Medlem
Citat:
Troll. Varför ska det vara så svårt att erkänna för alla Micke J-fans att han var ett peddo? Skyldig tills motsatsen har bevisats... hört talas om det?

Vad har du för bevis på att DU inte är pedofil?
Citera
2009-06-27, 21:50
Medlem
samtron12s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Wullen
Vad har du för bevis på att DU inte är pedofil?
Han är iaf gnagare
Citera
2009-06-27, 22:44
Medlem
Fladderfittas avatar
Citat:
Ha ha ha. Vad många losers det finns som tydligen gillar att se ett peddo uppträda. Någon högre makt såg dock till att ni inte fick se honom (?), då ni själva inte var tillräckligt smarta för att hålla er ifrån honom.

Du är väl den största losern och pedo här, du kommer väl antagligen gå samma öde då
Citera
2009-07-09, 16:37
Medlem
Linkzies avatar
Någon som fått sina pengar än?
Citera
2009-07-09, 17:32
Medlem
Bartman777s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Linkzie
Någon som fått sina pengar än?

dom pengarna har nog MJ rätt kul med nånstans just nu...
Citera
2009-07-09, 21:46
Medlem
Linkzies avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bartman777
dom pengarna har nog MJ rätt kul med nånstans just nu...

De flesta som köpt från ticketmaster, viagogo m.m. har nog redan fyllt i om de vill ha pengar tillbaks eller biljetten. Jag undrar bara om ngn fått pengar på kontot än.

http://www.michaeljacksonlive.com/refunds.php
Citera
2009-07-09, 21:54
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Herrtrosa
Får jag fråga av ren nyfikenhet - Vad vet du om Michael Jackson? Har du en aning om hur många miljoner han har givit bort till välgörande ändamål? Hur mycket har du läst om de två rättegångarna? Får jag fabulera fritt så vågar jag nästan gissa på att du inte har tagit del av mer än vad som sades i TV samt vad som skrevs i tidningarna. Själv har jag läst allt som går att läsa om rättegångarna och bildat mig en egen uppfattning och det är långt ifrån vad alla Aftonbladets läsare har gjort.

"Oskyldig till motsatsen har bevisats" heter det och känner du att du har tillräckligt med kött på benen för att fälla Michael Jackson såhär i efterhand, slå en pling till Thomas Sneddon och smid planer. Han, om någon, kommer bli jätteglad av att få höra den finfina informationen du förmodligen sitter på.

Bra att du sätter såna där puckospekulerare på plats.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in