2009-03-10, 23:18
Medlem
Wilks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Puttes tjej
Alltså.. Jag vet inte om du vill ha denna typ av svar men jag kan inte låta bli att ge det ändå. Jag tror du kommer ångra dig senare om du hoppar av gymnasiet efter två år för att börja om på ny en linje på tterligare tre år. Är du skoltrött nu så låter det ganska dumt. Jag förstår om stockholm lockar.. men du.. Du har ett år kvar, ETT år, det är inte mycket! Sedan är du fri från studenten och kan ta dig till stockholm för att jobba eller plugga högre utbildning. Du hinner stockholm, jag lovar!

Har 2 år kvar..
Citera
2009-03-11, 10:33
Avslutad
Är rätt säker på att han menade mig... eftersom det är min tråd.

Behöver fortfarande veta "EDIT2: Sen behöver jag veta en sak till, ungefär hur mycket pengar får man om man går på folkhögskola? Räcker pengarna eller kommer man behöva jobba också? Betalar kommunen ens boende?"
Citera
2009-03-11, 14:31
Medlem
Wilks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av maxxarn
Är rätt säker på att han menade mig... eftersom det är min tråd.

Behöver fortfarande veta "EDIT2: Sen behöver jag veta en sak till, ungefär hur mycket pengar får man om man går på folkhögskola? Räcker pengarna eller kommer man behöva jobba också? Betalar kommunen ens boende?"

Förhoppningsvis mena han dig
Citera
2009-03-12, 13:45
Medlem
Wilks avatar
Så nu, är detta möjligt. Finns ju gott om skolor i Göteborgs området, men vill inte vara här pga många faktorer. Så jag undrar isåfall, hur kommer jag få bo?
Citera
  • 2
  • 3

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in