2009-03-04, 15:44
Medlem
Hej! Har en HP Compaq Presario laptop.

Använde den idag ett tag, satte den sedan i vänteläge, något jag nästan aldrig gjort. När jag sedan skulle sätta på den igen så lyser alla lampor och fläkten går igång, men skärmen är svart. Efter ett tag så stängs alla lampor och datorn startas om, alla lampor lyser men inte skärmen. Detta sker 4-6 gånger och sedan stängs datorn av helt.

Datorn blir ofta väldigt varm men det känns som om det finns något annat problem. Detta har aldrig hänt förut och det händer nu när jag sätter den i viloläge, något jag aldrig gör.

tacksam för svar

mvh SANTA
Citera
2009-03-04, 16:10
Medlem
DigGaNs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av santaman10
Hej! Har en HP Compaq Presario laptop.

Använde den idag ett tag, satte den sedan i vänteläge, något jag nästan aldrig gjort. När jag sedan skulle sätta på den igen så lyser alla lampor och fläkten går igång, men skärmen är svart. Efter ett tag så stängs alla lampor och datorn startas om, alla lampor lyser men inte skärmen. Detta sker 4-6 gånger och sedan stängs datorn av helt.

Datorn blir ofta väldigt varm men det känns som om det finns något annat problem. Detta har aldrig hänt förut och det händer nu när jag sätter den i viloläge, något jag aldrig gör.

tacksam för svar

mvh SANTA

Kanske lite offtopic men väldigt viktigt, Väntaläge och Viloläge är två heeeeelt olika saker
Citera
2009-03-04, 16:18
Medlem
Oj, viloläge är det rätta.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här