Citat:
Ursprungligen postat av Freedom Fighter
Jo precis.. media är ju en fråga i sig. Hade media inte varit så oerhört kåta på skandaljournalistik hade hon inte blivit uthängd i media. Detta är ett faktum, så det är väl någonstans i det trädet vi borde skälla istället för i rättssystemets dito...?
Jo, skandaljounalistiken är ju en annan sak.
Men det ska bli intressant att se om åklagaren faktiskt har något på fötterna, eller om det bara är en karriärskvinna, som går över lik för att få synas i tidningen.
För OM så är fallet, att hon är helt ute å cyklar, så tycker jag personligen att hon ska ställas ansvarig för att avsiktligt ha förstört en människas liv, värdighet och yrkesstolthet. Precis på samma sätt som hon anklagar överläkaren ha gjort mot barnets familj