Skulle hämta lite piller från apoteket, å dessa recept är kanske 7 månader minst gamla, jag frågar vad allt kommer kosta å hon säger typ 200 spänn hade såkallad "fri kort" efter denna hämtningen, men skit samma, sedan säger hon att jag skall betala 80 kr extra? visst det är inte mycket pengar men jag frågar varför? å hon säger att hon inte riktigt vet , men tror att det är för att en läkare skrivigt ut recept till mej???
alltså har fittan till läkare tyckt att hans 50 -60.000 kr i månaden inte var nog, utan att jag skall betala han 80 kr extra för att skriver ut recept som hänt på arbetstid! När han har betalt dessutom!!!. Vilken idiot, jag var snäll å betalde, men tycker att detta är för jävligt! Är det vanligt? Varför? Kan det verkligen gå till så här…
som om jag på jobbet skulle ta 80 kr för att göra en viss grej till en kund å sedan skicka in han till chefen för att ta betalt? Får inte ihop det, skulle få kicken direkt!? Å det var inte direkt livs hotade ”nitroglycerin” tabletter jag skulle ha utan detta var vanlig Järntabletter
mvh // c9