Citat:
Ursprungligen postat av Empress
Men hans egna forum väl ingen bra referens när han står för ~95% av inläggen själv och säger väl inget om huruvuda han skulle kunna bli bra mod här på FB.
För att bli moderator på FB så handlar det om hur man sköter sig på FB om man skall bli modeatorsämne.
Här på FB får jag säga att han inte sköter sig snyggt alls när han b.la kallar sina meningsmotståndare för b.la "omogen".
Och gudarna skall veta att jag är ingen "duvunge" själv tvärt om..
Säg gärna om jag har missupfattat något.
Ja, jag tror att du har missuppfattat mig.
Jag försökte skriva ett inlägg där jag uppmanade läsaren att tänka själv.
För att undvika att anklagas för förtal av Avos.
Men jag uttryckte mig uppenbarligen otydligt

.
Avos har synpunkter på hur FB sköts. Jag drog i mitt förra inlägg paralleller till hans eget forum, för att påvisa hur han själv sköter ett forum.
Jag ville alltså visa på hur han agerar där, gentemot de åsikter han har om modererande här. Dessa går kraftigt isär.
M.Skillit, undrade hur han (Avos) själv skulle hantera moderatorrollen.
Jag gav honom ett exempel på hur han modererar i sitt eget forum.
Resultatet är få eller inga kritiska inlägg.
Citat:
Ursprungligen postat av StefanHeterJag
Inte så konstigt när alla trådar i hans eget forum är skapat av han själv, förutom några enstaka inlägg som färre än en handfull andra användare postat.
Det kallar inte jag för ett forum, det kallar jag för en blogg.
Men du förstod vad jag menade va?
Eftersom Avos själv är både Admin och moderator på det forumet, så blir resultatet givetvis att det mer liknar en blogg än ett forum.
Nu inser tom. jag att det är en viss skillnad storleksmässig på de båda forumen.
Det jag ville få fram var att det existerar en viss dubbelmoral hos Herr Avos.
På sitt eget forum verkar det modereras hårt och skoningslöst, men ändå vill han ha större frihet och lösare regler här.
Har jag varit tydlig nog nu?
Annars...
Hit me again

!