Citat:
Ursprungligen postat av Marcen
Om det nu finns någon information av intresse att förstöra, så skulle det inte förvåna mig om det är något fuffens bakom. Ungefär som CIAs arkiv som svepte med i 911.
Men skulle alla dessa papper och all data verkligen förstöras av att byggnaden kollapsar? Det krävs väl snarare en brand?
Men snälla. Redan Harappa-kulturen förutsåg att Nibiru skulle komma år 2012, det finns det massa forskare som säger. Att blanda in CIA är bara att undvika sakfråga vi har ställt oss ända sedan staden Ur började byggas; när kommer Nibiru tillbaks? Trattbägarkulturen har keramik dekorerad med en liten brun dvärg, och i ertebøllekulturens køkkenmøddingar har man hittat fiskben lagda i ett mönster så de bildar ordet Nibiru på Swahili.
Planeten är redan nu synlig från tredje eken på vänstra sidan av Skomakargatan i Enköping; klättra upp till det andra grenparet så förstår du vad jag menar. Om du till äventyrs inte skulle hitta den gatan, eller detta grenpar så beror det på att du är lika inskränkt som resten här.
Jag kan inte fatta att någon i denna dag fortfarande förnekar att Nibiru färdas mot oss i tredubbla ljushastigheten, genom ett maskhål i tidsrymden, dold bakom osynlighetsskärmar. Det är bara att söka på nätet så ska ni finna svaret, men begär inte att jag ska göra jobbet åt er.....
Alla som inte håller med mig är NWO-agenter!