2009-03-16, 18:38
Medlem
Skäggbiffens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av beyond
Läs nåt startat av en medlem (old) och beundra alla meningslösa oneliners som följer trådstarten. Det var helt klart en annan atmosfär på den tiden men ärligt talat... Vem vill ha tillbaka den skitnivån på inläggen?

Ellerhur , idag kan man faktiskt få ut någonting av en tråd.
Citera
2009-03-16, 20:20
Medlem
Ballfagers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Skäggbiffen
Ellerhur , idag kan man faktiskt få ut någonting av en tråd.
Kunde man då också, och hade dessutom roligt på kuppen.
Citera
2009-03-17, 18:02
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Zulfaqar
Laidback är en liten del av forumet, och vill du hålla en seriös ton så besök den inte då.

Palla med folk som klagar på laidback, det är där man håller allt snack som inte passar i övrigt. Att kommentera olika användare och fördriva tid. Alla Irl-möten ( som är uppskattade) startas i laidback, och det finns trådar för trams, och råd.Bildtråden, och informations-trådar, där man får reda på mer med personerna man har diskuterat med.

Flashback är det mest diversa svenska forumet jag vet.
Det är en liten del utav Afrikas befolkning som har Aids. Vill du inte ha Aids? Besök då inte Afrika!

Jamen, det spelar ingen roll om jag besöker Afrika eller inte, Aids-negrerna kommer ÄNDÅ HIT - och på köpet riskerar jag att få Aids.

Vad jag menar är att dessa laidbackare, de håller sig inte bara i Laidback. De tar då och då sina förslöade laidback-arslen ut ur Alla sover-tråden för att pissa ner Flashbacks seriösare delar.
Citera
2009-03-17, 18:20
Medlem
Luigis avatar
Du har varit medlem i 3 månader och talar som du skulle ha varit med i 3 år...
Citera
2009-03-17, 20:47
Medlem
PaiN i Stugan^s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Luigi
Du har varit medlem i 3 månader och talar som du skulle ha varit med i 3 år...

Det kanske han har, bara inte med det kontot.
Citera
2009-03-17, 21:40
Moderator
Humbugs avatar
Samtidigt kan jag hålla med Hyland i citatet i trådstarten. Flashback ska ha högt i tag, men oftast blir folk alldeles för lätt upprörda när något de ogillar förs på tal. Det talas om att förbjuda hit och dit och det bör inte vara något mål för forumet.
Vi måste lära oss tolera mer, men samtidigt hålla oss innanför regelverket för att undvika klammeri med rättvisan. Nu har ju dock forumet vuxit och är inte längre ounderground i samma stil då även "vanligt" folk huserar forumet. Detta är bara positivt, men resulterar ju i en och annan moralpanik.
Jag tror att vi får acceptera det. Ingen hindrar ju att vi uttrycker våra åsikter och i stort sett allt får ju fortfarande dryftas.

Målet för mig är att få ned antalet regler på forumet. Förbud är aldrig något att sträva efter. Men det är en långsiktig plan och jag är kanske den enda som vill nå dit...
Citera
  • 6
  • 7

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in