• 1
  • 2
2009-03-03, 08:28
Medlem
Dr.Kratzs avatar
Jag stötte på ett lite mystiskt fenomen här om helgen.
Fenomenet uppstod på Pub Anchor i Stockholm, som är en pub ofta fylld av HA- medlemmar. Det var så att en Bandidos- medlem kom in på puben. Ingen verkade bry sig och efter ett tag så slog han sig ner bredvid en HA- snubbe, och satt där i bardisken och pratade med honom som om de var bästa kompisar.
Jag trodde att HA och Bandidos var ärkefiender och gjorde vad som helst för att ta kol på varandra, men nu verkar det ju knappast som att det stämmer.
Samarbetar gängen?
2009-03-03, 08:35
Medlem
Playcontrols avatar
Vilken dum jävla rubrik, sen så nej du såg fel det va inte en bandidos utan en HA medlem till.
2009-03-03, 08:44
Medlem
Dr.Kratzs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Playcontrol
Vilken dum jävla rubrik, sen så nej du såg fel det va inte en bandidos utan en HA medlem till.
Ja, rubriken är dum Det var medvetet. Ditt svar var dock totalidiotiskt.
Och NEJ! Det var en Badidosmedlem. Jag hade all tid i världen att betrakta jackan han hade på sig, där det inte var så svårt att urtyda att det var en bandidosmedlem det handlade om.
2009-03-03, 08:48
Medlem
Kanske de hade ett möte och hade bestämt träff där. Meddelanden levereras ju helst mellan fyra ögon.
2009-03-03, 11:13
Medlem
micaeles avatar
Två personer ur varsin olik gruppering träffas, och det innebär direkt att hela grupperna gillar varandra och slutit fred? Stark slutsats, verkligen.
2009-03-03, 13:23
Medlem
Dr.Kratzs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av micaele
Två personer ur varsin olik gruppering träffas, och det innebär direkt att hela grupperna gillar varandra och slutit fred? Stark slutsats, verkligen.
Inte alls så jag menade. Jag tyckte bara att det såg extremt lustigt ut då man hört om dessa kriminella gäng när de har väpnade gängstrider mm.
2009-03-03, 13:34
Medlem
NoTruces avatar
HA på Anchor? Det var fan. Har jag aldrig tänkt på. Då får man sluta gå dit då.
2009-03-03, 13:55
Medlem
redaxegoldzs avatar
HA och bandidos är inte bittra fiender. Dom försöker samarbeta men ibland blir det svårt.
2009-03-03, 14:21
Medlem
tma2662s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av NoTruce
HA på Anchor? Det var fan. Har jag aldrig tänkt på. Då får man sluta gå dit då.
Om du aldrig har sett HA på anchor kan du inte vara där speciellt ofta.
2009-03-03, 20:13
Medlem
Kommer ihåg en kille jag frågade ,vars far var bandidos, om bråken mellan grupperna och han sa att de inte är så bittra fiender och brukar festa tillsammans.
2009-03-03, 20:16
Medlem
Wurztens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dr.Kratz
Inte alls så jag menade. Jag tyckte bara att det såg extremt lustigt ut då man hört om dessa kriminella gäng när de har väpnade gängstrider mm.
Men de har inte varit i väpnad strid på 12 år.

De syns på samma ställe då och då. De gullar kanske inte med varandra men de klarar av att stå vid samma bar och snacka.
2009-03-03, 21:07
Medlem
NoTruces avatar
Citat:
Ursprungligen postat av tma2662
Om du aldrig har sett HA på anchor kan du inte vara där speciellt ofta.

När är de där? På karaokesöndag?
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in