2009-03-02, 21:56
Medlem
NirvanAs avatar
Men har pirat windows, skaffade en sån där validation crack för några år sen men den verkar inte funka på wmp11, och wmp11 crackarna som finns är från 2006 och verkar inte heller funka... någon i samma situation som fått det att funka?

Edit: JAA allt med windows suger även wmp11 men en tjänst på en sida kräver att man har det, så
Citera
2009-03-02, 22:01
Medlem
Allt med Windows suger inte, jag föredrar Mac OS själv men Windows har bra sidor med.

För att tanka ner WMP11 så behöver du mublinder, det gör så du kan tanka ner windows updates trots piratkopia och därför även WMP. Jag har inte prövat att tanka WMP11 via det men WMP10 och för att göra det va man tvungen att tanka ner en blinder (via mublinder) till WMP10 efter som under instalationen så Verifierar den att du har en laglig kopia.

Det är ganska mycket pill med att få just WMP att funka så du borde försöka hitta ett annat program som kan göra samma tjänst.

http://www.p2plife.com/forums/Offici...Page-t320.html Mublinder
Citera
2009-03-02, 22:09
Medlem
NirvanAs avatar
Lät jävligt komplicerat det där, det måste ju finnas någon enklare väg tycker man
Citera
2009-03-02, 22:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av NirvanA
Lät jävligt komplicerat det där, det måste ju finnas någon enklare väg tycker man

Vad är det för "tjänst" du behöver från WMP?
Citera
2009-03-02, 22:12
Medlem
NirvanAs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av dinmamma84
Vad är det för "tjänst" du behöver från WMP?
csport's matcher i matcharkivet, livematcherna sänds behagligt och fint i flash men arkivmatcherna måste man ha wmp11, segt som fan
Citera
2009-03-02, 22:14
Medlem
Pröva Media Player Classic, brukar ha stöd för alla format som WMP
Citera
2009-03-02, 22:20
Medlem
Unbalanceds avatar
Finns en otroligt bra crack/fix till Windows XP som gör ditt illegala exemplar till ett fullt fungerande XP.
Har skrivit om denna fix i många trådar, har själv använt just denna i flera år och du kan updatera hur du vill genom win update utan problem.
Tanka WMP 11, nya Internet Explorer etc. Ja allt som du kan med en laglig version.

Nu verkar TPB ligga nere men den finns även här; http://www.4shared.com/file/90389311...rP5575987.html
om man är nojjig kan man vänta tills TPB fungerar igen och ta ner den därifrån istället eller jämnföra filstorlekarna.

WPatcherP5575987.zip heter filen man vill ha. (658KB).
Citera
2009-03-02, 22:26
Medlem
NirvanAs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Unbalanced
Finns en otroligt bra crack/fix till Windows XP som gör ditt illegala exemplar till ett fullt fungerande XP.
Har skrivit om denna fix i många trådar, har själv använt just denna i flera år och du kan updatera hur du vill genom win update utan problem.
Tanka WMP 11, nya Internet Explorer etc. Ja allt som du kan med en laglig version.

Nu verkar TPB ligga nere men den finns även här; http://www.4shared.com/file/90389311...rP5575987.html
om man är nojjig kan man vänta tills TPB fungerar igen och ta ner den därifrån istället eller jämnföra filstorlekarna.

WPatcherP5575987.zip heter filen man vill ha. (658KB).
Ja det där stället och filnamnet verkar lite suspekt :S

Edit: Hittar den på flera olika ställen men alla har typ olika storlek.. skumt
Senast redigerad av NirvanA 2009-03-02 kl. 22:29.
Citera
2009-03-02, 23:38
Medlem
Unbalanceds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av NirvanA
Ja det där stället och filnamnet verkar lite suspekt :S

Edit: Hittar den på flera olika ställen men alla har typ olika storlek.. skumt
Det är min fil som ligger där, det är den jag använt i alla år och den kommer ifrån TPB från början.
658KB stor är den filen jag använder ivartfall, finns två stycken på TPB och båda är lika stora och båda fungerar.

Jag hade också varit lite suspekt då man ändå är paranoid till vardagen men jag har iaf inte modifierat den på något vis.
Och jag är tveksam om den skulle innehålla virus då jag som sagt använt den i flera år utan några indikationer på att något skulle vara galet.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in