2003-09-25, 12:18
Medlem
Dawnriders avatar
Det finns en tråd.

http://www2.flashback.info/scandinav...287#post520287

Nyfiken på vad folk tycker om den sortens 3d i förhållande till ritade bilder.. förstår att många här gillar live-flesh etc, men ni som uppskattar tecknad erotik?

Snälla ta inte min dumma hund-man som ett exempel på hur bra 'Poser' kan vara. Men det är ändå en fingervisning på vad poser-art kan vara.

Citera
2003-09-25, 13:16
Medlem
LadyTieras avatar
Nja, teckand porr i all ära men med 3d tycker jag att det blir fel...

Gillar "vanlig" teckand porr, typ housewives at play, Troubles of Janice och så vidare............
Citera
2003-09-25, 14:53
Medlem
Dawnriders avatar
Jepp

Citat:
Ursprungligen postat av LadyTiera
Nja, teckand porr i all ära men med 3d tycker jag att det blir fel...

Gillar "vanlig" teckand porr, typ housewives at play, Troubles of Janice och så vidare............

mm .. specielly housewives at play är så bra även om den är mest rolig.

Har en ganska vettig samling.. säg till om det är nåt speciellt i den vägen du skulle vilja få tag i.

Själv skulle jag vilja få tag i mer av Mancini, han som gjorde 'The mary magdalene boarding school'.

Om du har en liten elak ådra, kanske du har testat Dolcett någon gång? Vet vad jag pratar om?

http://necrobabes.org/dolcett/

Liten annorlunda smak kanske..

Jag föredrar absolut handtecknat, men just 3d konst är möjligt att göra ganska snyggt även för sådana för mig... speciellt typ med Poser 4.3 och Studio Max.
Citera
2003-09-25, 15:41
Medlem
LadyTieras avatar
nu har jag tittat på länken, nja..visst är det kul..rätt snyggt tecknat

PM:A mig så kan vi byta lite serier, har rätt många, kan byta vi icq, saknar 1 housewives, har för mig att det bara är 10 ute? kan ha fel, Är i skolan nu men vi får höras ikväll är mycket intresserad av din sammling, började sammla för ett tag sedan innan har jag bara tittat på det lite sporadisk men nu bygger jag upp en sammling, raderar dock de serier jag inte gillar så någon "komplett" sammling kommer jag inte att få.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in