2009-02-28, 19:14
Bannlyst
I somras (om jag inte minns fel) hittade jag en helt underbar affär i Vasastan (nästan säker på att det var en parallellgata till Sveavägen) i Stockholm. Den hette Magasin 13 och sålde massa second hand-grejer, främst gammal elektronik såsom lp-spelare, kameror och radioapparater. Har försökt hitta tillbaka till den flera gånger nu men jag har aldrig lyckats, eftersom jag bara varit där en gång kommer jag inte exakt ihåg vart den låg. Det konstiga är dock att jag inte kan hitta den på Internet heller, den finns inte ens på Eniro. Nu undrar jag om det är någon som vet vilken affär jag menar och vad som har hänt med den? Jag kan inte ha drömt om den eftersom jag fick med mig lite saker då jag var där.
Citera
2009-02-28, 21:46
Medlem
th3vils avatar
Roslagsgatan 13.
Citera
2011-05-05, 11:27
Medlem
Hej!
Vart butiken tagit vägen vet jag inte säkert. Ett tag var det tänkt att den tillfälligt skulle flyttas till en närliggande källare. Men jag var där i början på Maj för att titta in och kunde då inte lokalisera butiken.

Koppas den dyker upp snart!

PeO
Citera
2011-06-17, 11:46
Medlem
Nu har jag hittat Magasin 13 igen. Deras tidigare lokal håller på att renoveras och nu finns de i ett litet hål i väggen på Roslagsgatan 19.
Hur det är med öppetttiderna och utbud vet jag inte för jag har "bara" åkt förbi. Men då hängde deras skyllt utanför och det såg öppet ut...

Mer info kommer...
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in