2010-03-31, 16:03
Medlem
Tragiskt
2010-04-25, 15:35
Medlem
Har hon blivit drabbad av det så kallade Stockholmssyndromet ?

Människorättsaktivist våldtagen – skyller på den vite mannen

http://politisktinkorrekt.info/2010/...n-vite-mannen/
Senast redigerad av ascheberg 2010-04-25 kl. 15:47.
2010-04-25, 15:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ascheberg
Jag ber om ursäkt - det var jag som våldtog hon!

Jag är iofs vit, bor i Sverige och har aldrig varit i Haiti men det var jag som våldtog stackaren! Och jag misshandlade den stackars våldtäktsmannen så mycket att jag gjorde honom till offer! Ingenting är hans fel!

Vad jag undrar är: när PK-idioterna säger att det inte är ALLA invandrare som begår brott, bara ett fåtal individer, var det inte en individ som våldtog hon? Hur kan hon skylla på ALLA vita män?

När är man individ och när är man alla?
2010-04-25, 15:43
Medlem
Bandhundens avatar
Haha, detta kallas genetisk självsanering. Klockrent!
2010-04-25, 15:56
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av ascheberg
Stockholmssyndromet ?

http://politisktinkorrekt.info/2010/04/25/manniskorattsaktivist-valdtagen-skyller-pa-den-vite-mannen/

Hon bekräftar indirekt att negroider skulle vara lägre begåvade. Varför låter hon inte dem som våldtog henne ta ansvaret för handlingen? Jag tycker att det är ett ypperligt exempel på hur negroida män kan resonera - de är med om en naturkatastrof och västvärlden dumpar miljarder kronor till dess räddning som någon slags "förlåt för att vi kidnappade och sålda era förfäder till den här ön för ett par sekel sedan" (som om de levt under bättre omständigheter i Afrika...), ändå väljer de att tillfångata och gruppvåldta en kvinna som arbetat just för dem, som också informerar dem om det... vad säger det om dem som människor? Vad?
2010-04-25, 16:01
Medlem
Buffelns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Three47
Jag ber om ursäkt - det var jag som våldtog hon!

Jag är iofs vit, bor i Sverige och har aldrig varit i Haiti men det var jag som våldtog stackaren! Och jag misshandlade den stackars våldtäktsmannen så mycket att jag gjorde honom till offer! Ingenting är hans fel!

Vad jag undrar är: när PK-idioterna säger att det inte är ALLA invandrare som begår brott, bara ett fåtal individer, var det inte en individ som våldtog hon? Hur kan hon skylla på ALLA vita män?

När är man individ och när är man alla?

Eller hur. Hade jag varit svart haitier som inte våldtog folk hade jag kanske inte varit så nöjd med att hon förminskar den svarta individens ansvar dessutom.
2010-04-25, 16:03
Medlem
Buffelns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Regndroppe
Hon bekräftar indirekt att negroider skulle vara lägre begåvade. Varför låter hon inte dem som våldtog henne ta ansvaret för handlingen? Jag tycker att det är ett ypperligt exempel på hur negroida män kan resonera - de är med om en naturkatastrof och västvärlden dumpar miljarder kronor till dess räddning som någon slags "förlåt för att vi kidnappade och sålda era förfäder till den här ön för ett par sekel sedan" (som om de levt under bättre omständigheter i Afrika...), ändå väljer de att tillfångata och gruppvåldta en kvinna som arbetat just för dem, som också informerar dem om det... vad säger det om dem som människor? Vad?

Jag tycker det tyder på en efterblivenhet av koloniala proportioner att "människovänner" tror att generaliseringar åt endera hållet är konstruktiva eller ens lämpliga.
2010-04-25, 18:12
Medlem
wienerfritzls avatar
Det smärtar mig verkligen djupt när jag läser om människor som trots att sanningen smäller till dem rätt i ansiktet fortfarande kan fortsätta hävda något rent befängt. Det rör sig i fall som dessa om en allvarlig psykisk störning eller att de är efterblivna. Deras beteende tillåts ändå av samhället då de går i linje med den syn på de lägre folken som predikats sen andra världskrigets slut som nu börjar kullkastas på flera håll i världen då man upptäckt att de lägre folken är efterblivna antingen på grund av utbredd inavel eller gener som av andra skäl är dåliga.
2010-04-25, 18:42
Medlem
Eländigt och tragiskt... antar att gubben försöker hålla minnet av dottern levande genom att fortsätta på hennes livsgärning. Nu har det blivit en fix idé och inget får komma i vägen.
2010-04-25, 18:56
Medlem
Micke8914s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Burek
Idiot?
Hade alla tänkt och agerat som Stig Wallin så hade världen varit en mycket bättre plats.

Mmhmm... Som USA då..? Eller kanske till och med som Eritrea eller Somalia..?
2010-04-25, 19:01
Medlem
Rigels avatar
Stig Wallin är ett offer för PK-ismen i Sverige..en hjärntvättad krake som tror att han nu är en "GOD" människa..
2010-04-25, 23:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Regndroppe

Kan hålla med dig i det du skriver, förutom på en viss punkt.
"förlåt för att vi kidnappade och sålda era förfäder till den här ön för ett par sekel sedan"
Det stämmer väl inte speciellt bra alls eller? De svarta som togs ombord på slavskeppen var redan slavar, man köpte dem helt enkelt bara av andra svarta. Det heter inte slavhandel utan anledning trodde jag. Även om de svenska skolböckerna kanske inte är så pigga på att berätta att negrerna redan förslavat varandra... Eller att skriva om hur mycket slavar arabvärlden använde sig av. De var ju egentligen mycket smartare än de vita nybyggarna då de kastrerade alla sina negerslavar. Å andra sidan hade de "aningen" lättare att ta sig till Afrika och hämta nya slavar.

Jaja, sjuk händelse i vilket fall som helst, men vi har ju kunnat läsa om hjälparbetare som blivit våldtagna förr på det här forumet. Kom att tänka på den där batiktanten från Italien? som hade så höga tankar om MENA-människor och gav sig ut på någon liftarresa genom Mellanöstern. Eller tja, hon kom nätt och jämnt till Mellanöstern utan blev våldtagen och mördad redan när hon skulle lifta genom den turkiska landsbygden. Nån som sitter på länk? Sökte förgäves i min egna länksamling.
Senast redigerad av RisingSun 2010-04-25 kl. 23:14.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in