Citat:
Ursprungligen postat av Regndroppe
Hon bekräftar indirekt att negroider skulle vara lägre begåvade. Varför låter hon inte dem som våldtog henne ta ansvaret för handlingen? Jag tycker att det är ett ypperligt exempel på hur negroida män kan resonera - de är med om en naturkatastrof och västvärlden dumpar miljarder kronor till dess räddning som någon slags "förlåt för att vi kidnappade och sålda era förfäder till den här ön för ett par sekel sedan" (som om de levt under bättre omständigheter i Afrika...), ändå väljer de att tillfångata och gruppvåldta en kvinna som arbetat just för dem, som också informerar dem om det... vad säger det om dem som människor? Vad?
Kan hålla med dig i det du skriver, förutom på en viss punkt.
"förlåt för att vi kidnappade och sålda era förfäder till den här ön för ett par sekel sedan"
Det stämmer väl inte speciellt bra alls eller? De svarta som togs ombord på slavskeppen var redan slavar, man köpte dem helt enkelt bara av andra svarta. Det heter inte slavhandel utan anledning trodde jag. Även om de svenska skolböckerna kanske inte är så pigga på att berätta att negrerna redan förslavat varandra... Eller att skriva om hur mycket slavar arabvärlden använde sig av. De var ju egentligen mycket smartare än de vita nybyggarna då de kastrerade alla sina negerslavar. Å andra sidan hade de "aningen" lättare att ta sig till Afrika och hämta nya slavar.
Jaja, sjuk händelse i vilket fall som helst, men vi har ju kunnat läsa om hjälparbetare som blivit våldtagna förr på det här forumet. Kom att tänka på den där batiktanten från Italien? som hade så höga tankar om MENA-människor och gav sig ut på någon liftarresa genom Mellanöstern. Eller tja, hon kom nätt och jämnt till Mellanöstern utan blev våldtagen och mördad redan när hon skulle lifta genom den turkiska landsbygden. Nån som sitter på länk? Sökte förgäves i min egna länksamling.