Citat:
Ursprungligen postat av
SFC1977
Han dog alltså 5 december!
Det måste vara ett tecken från Gud.
Jo. Det var väldigt konstigt. Stig Wallin dog även samma år som jag startade tråden. Föga anade jag då att han skulle vara död senare samma år.
Citat:
Ursprungligen postat av
SFC1977
Hon var säkert medveten om riskerna men en del människor är beredda att offra mer än andra. Hon var en snäll person och ville förbättra världen, jag tycker ni ska visa respekt för henne och inte sitta och smutskasta henne.
Problemet med sådana här människor är att de försöker övertyga andra att deras vansinniga syn på livet är korrekt. Och pratar man med dem så vägrar de att lyssna och kör bara med svammel. Sedan när något händer dem så är det oundvikligt att man tänker "vad var det jag sa". Dessvärre är det försent i många fall att få dem på andra tankar eftersom de förlorat sina liv.
Dumhet och naivitet kostar. Drabbas man bara själv så är det en sak. Saken är dock annan om man även arbetar för att andra ska råka ut för samma öde. Då förtjänar man kritik. Stark kritik.
När det gäller Stig Wallin så borde han lärt sig efter sin dotters död att det inte är någon bra idé att ha en hög invandring av afrikaner till Sverige. Förutom Stig Wallins dotter så har många andra råkat ut för hemska brott av afrikaner genom åren här i Sverige. Enligt BRÅ är också afrikaner oerhört överrepresenterade i brott. Stig Wallin som dels var insatt och dels fått se afrikansk brottslighet på nära håll borde ha dragit helt andra slutsatser än vad han gjorde.
Dock gick något väldigt snett här.