2010-02-17, 17:15
Medlem
det här är ett solklart exempel på reaktionsbildning:

http://sv.wikipedia.org/wiki/F%C3%B6rsvarsmekanism#Reaktionsbildning
2010-02-17, 17:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tidsresenären
Nu orkar jag inte ta denna debatt igen, då den finns dokumenterad i flertal trådar av framförallt andra skribenter. Dock är min utgångspunkt att det du förespråkar inte på något sätt kommer att förbättra världen. Jag anser att väst och dess befolkning ska isolera sig totalt och enbart bedriva handel och ett utbyte av kompetens.

Men du kan väl berätta, vad är tanken och självändamålet? Kommer alla konflikter försvinna från jordens yta när alla vita nationer är söndrade? Förklara gärna.

Jaha, jag skrev ett plågsamt långt svar och sedan hängde sig datorn... Fuck it, jag kanske svarar igen någon gång om jag får tid och ork
2010-03-23, 22:04
Medlem
Brookuss avatar
Nu kan vi vara lugna. Arbetet mot rasismen fortsätter nu med ny ordförande.

Citat:
5i12 rörelsen har utsett en ny ordförande. Vid föreningens årsmöte i Härnösand i helgen, utsågs Jasenko Omanovic till ordförande. Han efterträder Stig Wallin som avled i december i fjol.

5i12 rörelsen arbetar mot rasism och främlingsfientlighet. Jasenko Omanovic har varit med i styrelsen sedan 1996, arbetar som riksdagsledamot för socialdemokraterna där han bland annat sitter i socialförsäkringsutskottet.
http://www.sr.se/vasternorrland/nyheter/artikel.asp?artikel=3573741
2010-03-23, 22:31
Medlem
Godkväll!

Citat:
Vad tror ni? Är Stig Wallin de politiskt korrektas ideal-svensk i ett mångkulturellt samhälle? Hans dotter blir mördad av en afrikansk flykting och hans reaktion på detta är att bli engagerad i kampen mot rasism och främlingsfientlighet (så engagerad att han till och med anmäler en glass)! Är det till sådana här mönsterinvånare i det mångkulturella samhället som staten vill att vi alla ska bli?

Det mest tragiska fall jag har läst. Han är säkerligen idealbilden för hur en svensk skall reagera på det svenskfientliga våldet vi har överallt i samhället. Jag blir så kokt på farsor som inte reagerar när deras döttrar hamnar i fel sällskap är ju precis som fallet med tösen i Kristianstad och även fallet med tösen i Malmö som blev skjuten i huvudet för hon var tillsammans med en kriminell blatte. Var är föräldrarna när det händer? Folk får faktiskt ta hand om sina familjer om sina döttrar och se till så att dom ej ger sig i lag med främmande patrask.

Skrämmande om folk är så indoktrinerade i att mångkulturen är något bra att dom accepterar om deras egna döttrar blir tillsammans med patrask från icke västerländska kulturkontexter. Att fadern sen reagerar som han gör efteråt är bara ledsamt och tragiskt och visar att han var totalt bruten som människa.

Det ända man kan beskriva han som är självhatande svensk. Undrar om han tog upp kontakten med svärsonen i och bedyrat att det var hans egen "rasistiska" dotters fel i och med att hon provocerade och kränkte hans afrikanska kultur då hon vill lämna honom? Skulle faktiskt inte förvåna mig. Ingenting förvånar mig längre. Nu är han tydligen avliden. kan inte säga att jag beklagar.

/M
Senast redigerad av Maltemer 2010-03-23 kl. 22:39.
2010-03-23, 22:34
Medlem
Mad monks avatar
Mycket tyder på att Stig var bög. Det kan förklara mycket av hans irrationella beteende.
2010-03-23, 22:56
Medlem
Som han agerade efter att hans dotter mördats så hade han i ett normalt samhälle hamnat på sinnessjukhus, helt klart en psykisk störning som han borde fått behandling för.

Det man kan undra är hur många socialliberala lallare som finns där ute som bara går in för att ställa till ofog, lidande och skada för vårt folk medan dom i processen skadar sin egen familj.

/M
2010-03-23, 23:52
Medlem
trickydicks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Brookus

Här är denna Jasenko Omanovics hemsida
http://www.riksdagen.se/webbnav/index.aspx?nid=1111&iid=043972220518

En blatte som jobbar med antisvensk verksamhet. Lyckat intergration
2010-03-23, 23:58
Medlem
Keruacs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Brookus

Ja man blev ju lite orolig ett tag..

Men det känns ju betryggande att höra att arbetet mot den hemska (svenska) rasismen fortsätter under Jasenko Omanovic ledning i 5i12 rörelsen.

Så folk vet var man ska vända sig när deras dotter blir mördad av en neger...
2010-03-24, 03:42
Medlem
bollen_1s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Maltemer
Godkväll!

Det mest tragiska fall jag har läst. Han är säkerligen idealbilden för hur en svensk skall reagera på det svenskfientliga våldet vi har överallt i samhället. Jag blir så kokt på farsor som inte reagerar när deras döttrar hamnar i fel sällskap är ju precis som fallet med tösen i Kristianstad och även fallet med tösen i Malmö som blev skjuten i huvudet för hon var tillsammans med en kriminell blatte. Var är föräldrarna när det händer? Folk får faktiskt ta hand om sina familjer om sina döttrar och se till så att dom ej ger sig i lag med främmande patrask.

Skrämmande om folk är så indoktrinerade i att mångkulturen är något bra att dom accepterar om deras egna döttrar blir tillsammans med patrask från icke västerländska kulturkontexter. Att fadern sen reagerar som han gör efteråt är bara ledsamt och tragiskt och visar att han var totalt bruten som människa.

Det ända man kan beskriva han som är självhatande svensk. Undrar om han tog upp kontakten med svärsonen i och bedyrat att det var hans egen "rasistiska" dotters fel i och med att hon provocerade och kränkte hans afrikanska kultur då hon vill lämna honom? Skulle faktiskt inte förvåna mig. Ingenting förvånar mig längre. Nu är han tydligen avliden. kan inte säga att jag beklagar.

/M

Ja det är skrämmande. Jag tror många "farsor" överlag inte vet mycket om blattar. De är själva uppväxta i ett hyffsat helvitt Sverige, de går och jobbar och sen hem till familjen. Enda gången de stöter på blattar är när de går och handlar eller köper en kebabrulle. Den mesta informationen får de ifrån vår kära massmedia.... De är med andra ord totalurade och tror att Achmed, som Svea släpar hem, är precis som alla andra killar, fast han är lite mörkare, har en lite annorlunda kultur men är ändå hygglig.
2010-03-31, 05:29
Medlem
Rasta-youths avatar
Stig Wallin är fett smart. Ni som tycker att han borde fixa en fet granatskastare å döda ALLA afrikaner nu kan bajsa snett, för då är ni precis som sådana blattar ni hatar som jiddrar med svenskar bara för dom e svenskar. Så en person ska alltså stå för ett helt folk eller? Så om en svensk misshandlar min kompis ska jag spränga alla svenskar or what.
2010-03-31, 05:31
Medlem
folkgemenskaps avatar
Det är uppochner vända världen där borta i Ångermanland, vad blir nästa steg? att våldtäcktsmän hyllas och offren för våldtäckten lynchas.... *oops*
2010-03-31, 06:37
Medlem
PH1s avatar
Stig Wallin hyllade sin dotter genom att kämpa för att fler ickeeuropeiska invandrare skulle få möjlighet att ta sig till Sverige och överrepresenteras i misshandels- våldtäkts- och mördarstatistiken. För varje brott som begåtts av dessa invandrare mot svenskar i sitt eget land är Wallin medansvarig för, liksom alla andra mångkulturförespråkare.

Mikael Alonzo sade "Vi våldtar deras (svenskarnas) barn. Javisst, varsågod. De tycker om det faktiskt". Han blev sedan ledare för regimens organisation "Ungdom mot rasism". En bekants dotter blev gruppvåldtagen av negrer, och är det tänkt att hon ska tacka avskum som Alonzo och Wallin för det?

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in