Citat:
Ursprungligen postat av fläskbak
Jag noterar att fårskallen och nyttige idioten Stig ramlat av pinnen synd det inte skedde tidigare. Hoppas att han redan nu steks i helvetet.
Jag är själv far till två barn. När det gäller ens barns välbefinnande så agerar man inte alltid rationellt. Att mista ett barn är nog det värsta man kan råka ut för, man kan nog aldrig komma på fötter igen - man ska överleva sina barn, så är det....
Kanske ska man se Stigs agerande ur det perspektivet? Jag vet inte själv hur jag hade reagerat.
Jag anser att vår integrationspolitik är misslyckad. Jag är inte rasist - jag bryr mig inte om hudfärg, men jag avskyr vissa *kulturer*. Ett "svart" barn uppvuxet i en svensk familj har alla förutsättningar för att bli en god svensk medborgare. Ett "vitt" barn uppvuxet i en medeltida muslimsk omgivning (det händer nog inte så ofta...) lär växa upp till att bli en människa som vi helst klarar oss utan...
Döm honom inte för hårt, han har fått erfara det hemskaste som en förälder kan råka ut för. Om han därvid har dragit "konstiga" slutsatser så är han förlåten, i mitt tycke.