2009-12-05, 17:52
Medlem
trickydicks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av micke_h
Är han död? Har inte hängt med på ett tag.... Men jag kan inte känna någon sorg direkt om det är så.

Han dog idag, samma dag som 5i12 skulle ha en manifestation.

http://www.5i12.com/Default.aspx?id=390
2009-12-05, 17:57
Medlem
UltimateHybrids avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mithrilbrynja
Stig Wallin är en dumsnäll idiot som svalt PK propagandan med ull och hår.
Det handlar inte om att ALLA negrer är våldtäktsmän och mördare bara för att Sara Wallins baneman var det, det handlar om att den svenska migrationspolitiken har totalhaverat för att man släpper in tok för mycket av fel sorters individer, mestadels outbildade eller felutbildade icke kompatibla personer, inte allt för sällan med kriminell backgrund eller med mer eller mindre grava psykiska störningar pga av missbruk, krigsupplevleser och dyl, som inte är kapabla att anpassa sig till det svenska samhället och det skapar enorma motsättningar och spänningar.

I det Absurdistan som är dagens Sverige, anses väl felet vara den svenska strukturella diskrimineringen, det var rasismen i det svenska samhället som drev den somaliska negern att våldta och mörda Sara..

Spot on!
2009-12-05, 18:11
Bannlyst
Jag noterar att fårskallen och nyttige idioten Stig ramlat av pinnen synd det inte skedde tidigare. Hoppas att han redan nu steks i helvetet.
Senast redigerad av fläskbak 2009-12-05 kl. 18:50.
2009-12-05, 18:21
Medlem
Mithrilbrynjas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av trickydick
http://www.5i12.com/Default.aspx?id=390

Så talar sanna antifascister , 5i12 rörelsens hemsida såg precis ut som en gammal DDR eller Sovjet pamflett, fyllt med glödande patos mot de hemska fascisterna, i en solidarisk spontan folklig kamp, där fredskämparna och de sanna antifascisterna vet vad skåpet skall stå...

CITATET
"Det bor nästan 7 miljarder människor i världen. 99,87 % är inte svenskar!!"

Det var något nytt, enligt dagens PK-politik är hela jordens befolkning 100% svenskar, alla har självklar rätt att bosätta sig i Sverige för gott, bli svenska medborgare och komma i åtnjutande av välfärdsystemet utan motprestation av något slag..

Dessa nyttiga idioter...
Senast redigerad av Mithrilbrynja 2009-12-05 kl. 18:23.
2009-12-05, 19:11
Medlem
cavaliers avatar
Stackars man...

Citat:
Ursprungligen postat av fläskbak
Jag noterar att fårskallen och nyttige idioten Stig ramlat av pinnen synd det inte skedde tidigare. Hoppas att han redan nu steks i helvetet.

Jag är själv far till två barn. När det gäller ens barns välbefinnande så agerar man inte alltid rationellt. Att mista ett barn är nog det värsta man kan råka ut för, man kan nog aldrig komma på fötter igen - man ska överleva sina barn, så är det....

Kanske ska man se Stigs agerande ur det perspektivet? Jag vet inte själv hur jag hade reagerat.

Jag anser att vår integrationspolitik är misslyckad. Jag är inte rasist - jag bryr mig inte om hudfärg, men jag avskyr vissa *kulturer*. Ett "svart" barn uppvuxet i en svensk familj har alla förutsättningar för att bli en god svensk medborgare. Ett "vitt" barn uppvuxet i en medeltida muslimsk omgivning (det händer nog inte så ofta...) lär växa upp till att bli en människa som vi helst klarar oss utan...

Döm honom inte för hårt, han har fått erfara det hemskaste som en förälder kan råka ut för. Om han därvid har dragit "konstiga" slutsatser så är han förlåten, i mitt tycke.
2009-12-05, 19:17
Medlem
Ezzelinos avatar
Fem-i-tolv-rörelsen är helt enkelt en folkfientlig organisation som inte förtjänar någon som helst respekt eller överseende. Föga förvånande är styrelsen mest befolkad av Svenne Banans sambo Anna Passionsfrukt - dvs. korkade käringar som helt styrs av sina "känslor", samtidigt som de förlorat alla naturliga instinkter (exempelvis instinkten som försvarar etniskt genetiska intressen och därmed etnicitetens möjlighet till överlevnad). Kvinnor av typen Anna Passionsfrukt måste givetvis hållas långt borta från all möjlighet att påverka politiska beslut, eftersom de saknar förnuft och förmåga till långsiktigt ansvarstagande tänkande. I alla traditionella kulturer har människor av deras typ heller inte haft ett jävla skit att säga till om :

http://www.5i12.com/Default.aspx?id=621

Citat:
Vi i 5i12-rörelsen är organiserade på ett lite annorlunda sätt än andra föreningar. Vi är en liten ideell förening som finns lokalt i Härnösand, Internationella föreningen/5i12 med ett par hundra medlemmar. Dessutom finns vi i ett stort nätverk runt om i landet och även utomlands. Vi ser förstås gärna att du blir medlem men det viktigaste är att du gör något där du finns för att motverka rasism och främlingsfientlighet.

Som andra föreningar har också vi en styrelse. Vår ordförande är Stig Wallin som också är ordförande i Centrum mot Rasism i Stockholm, en paraplyorganisation för alla krafter som jobbar mot rasism och diskriminering. Vår styrelse består av tio ledamöter:

Stig Wallin, ordf 0611/ 27614

Lotta Sigeman 0611/ 21938

Josephine Jonsson 0611/ 12251

Jasenko Omanovic 0611/ 17797

Hibo Abdullahi 0611/ 555733

Sara Parkman 070/ 268 5347

Pia Nicklasson 0611/ 71315

Linn Olausson 073/8129114

Sara Nordlander 0611/26163

Kjerstin Ahlbäck 011/ 138798

Anders Bergman, adj 070/357 45 95
2009-12-05, 19:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av cavalier
Jag är själv far till två barn. När det gäller ens barns välbefinnande så agerar man inte alltid rationellt. Att mista ett barn är nog det värsta man kan råka ut för, man kan nog aldrig komma på fötter igen - man ska överleva sina barn, så är det....

Kanske ska man se Stigs agerande ur det perspektivet? Jag vet inte själv hur jag hade reagerat.

Jag anser att vår integrationspolitik är misslyckad. Jag är inte rasist - jag bryr mig inte om hudfärg, men jag avskyr vissa *kulturer*. Ett "svart" barn uppvuxet i en svensk familj har alla förutsättningar för att bli en god svensk medborgare. Ett "vitt" barn uppvuxet i en medeltida muslimsk omgivning (det händer nog inte så ofta...) lär växa upp till att bli en människa som vi helst klarar oss utan...

Döm honom inte för hårt, han har fått erfara det hemskaste som en förälder kan råka ut för. Om han därvid har dragit "konstiga" slutsatser så är han förlåten, i mitt tycke.
Vilket skitsnack. Du är antagligen en sån där tönt som skriver "R.I.P." så fort den senaste idioten trillat av pinn.

Notera att det var två flickor som mördades, och alltså fyra direkt inblandade föräldrar. Äcklet Stig var den ende som gjorde en karriär av det hela, på bekostnad av all form av heder och moral.

Stig arbetade aktivt mot sin döda dotter och övriga svenskars intressen. För besväret fick han priser och utmärkelser av äckel-nomenklaturan och judasmynt i reda kontanter. Och du din j***a idiot och kulturtönt försvarar honom.
2009-12-05, 19:38
Medlem
genseriks avatar
Oj jösses vilket skräp! Var precis inne på deras hemsida och läste lite om deras utbildningar. De har under 'Projekt' byggt upp 'utbildningar' där man får lära sig vad 'svenskt' är... Ser man på upplägget så är det exakt som det ska vara för att uppbringa bidrag från kommuner-, länsstyrelser, staten och EU. Man kan inte annat än förakta denna typ av etniskt/kulturellt suicidala 'do gooders'. *puke_smiley*

Citat:
Sedan hösten 2000 arbetar vi också i EU-projekt. Vi vill bygga upp ett regionalt resurscentrum, 5i12-centrum, för integration, mångfald och demokrati i Västernorrland. Vi tycker att det behövs en blåslampa på de aktörer i samhället som inte tar sitt ansvar och gör tillräckligt. Men vi vill också stötta andra som gör stora insatser för en bättre integration, inte minst frivilligorganisationer runt om i landet. Opinionsbildning är ett nyckelord för oss.

Det är sådant här pk-slask som får min invandringskritiska hållning att nästan gå över i ren och pur rasism. Det är nästan så man skulle vilja ta till vapen...
2009-12-05, 19:49
Medlem
cavaliers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Katalysator
Vilket skitsnack. Du är antagligen en sån där tönt som skriver "R.I.P." så fort den senaste idioten trillat av pinn.

Notera att det var två flickor som mördades, och alltså fyra direkt inblandade föräldrar. Äcklet Stig var den ende som gjorde en karriär av det hela, på bekostnad av all form av heder och moral.

Stig arbetade aktivt mot sin döda dotter och övriga svenskars intressen. För besväret fick han priser och utmärkelser av äckel-nomenklaturan och judasmynt i reda kontanter. Och du din j***a idiot och kulturtönt försvarar honom.

Du läser dåligt.

Jag är varken en "tönt" eller en "j***a idiot", inte heller en kulturtönt (vad det nu är).

Om du inte förstår vad jag menade är du välkommen att PM:a mig. Ge mig gärna din adress också, så ska du få se vilken "mjukis" du har att göra med. När ord inte räcker till så får man övergå till våld, jag är inte obekväm med det. Står du för vad du säger, eller viker du dig? - som de flesta veka personligheter här på FB?
2009-12-05, 19:59
Medlem
cavaliers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av cavalier
Du läser dåligt.

Jag är varken en "tönt" eller en "j***a idiot", inte heller en kulturtönt (vad det nu är).

Om du inte förstår vad jag menade är du välkommen att PM:a mig. Ge mig gärna din adress också, så ska du få se vilken "mjukis" du har att göra med. När ord inte räcker till så får man övergå till våld, jag är inte obekväm med det. Står du för vad du säger, eller viker du dig? - som de flesta veka personligheter här på FB?

Nå?

"All talk and no action"? :-)

Mycket snack men liten verkstad? Antagligen...

Jag betraktar "diskussionen" som avslutad, eftersom du inte har svarat.
Senast redigerad av cavalier 2009-12-05 kl. 20:04.
2009-12-05, 20:01
Medlem
the-consuls avatar
Gjorde ett besök i på deras hemsida.
Som jag anade.. kuwaitier är mer toleranta än svenskar och svenskarna är dom som är galna, inte kuwaitierna och resten av muslimerna.
http://www.5i12.com/Default.aspx?id=10833
2009-12-05, 20:03
Medlem
Ödets ironi. Först flyktingvurmaren till dotter som blir mördad av en "ung flykting" för att han trodde att hon var lesbisk. Samma dag som manifestationen äger rum mot demokratin i valrörelsen 2010 så dukar ordföranden under.

5i12-rörelsen verkar vara mer svenskfientliga än Expo. 5i12-rörelsen nöjer sig inte bara med att bekämpa främlingsfientlighet - man ska även bekämpa svenskar. Hela deras kampanjer har i stort sett gått ut på att det inte finns något Sverige eller några svenskar. Alla som bor i Sverige ska dessutom få rösta i riksdagsval.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in