2009-12-05, 16:16
Medlem
Här är hans hemma snickrade propaganda video.
upplagd den 1 dec.

http://www.youtube.com/watch?v=VF3H8ZlyRD4&feature=player_embedded

Här får vi lära oss våran historia, att vi kommer ifrån invandrare så som tyskar och finländare. Tillhörde inte dom Sverige på den tiden btw?
http://www.youtube.com/watch?v=l7Su5GsSF5k

Tydligen så skulle dom ha sin nationella manifestationsdag, idag också!
http://www.5i12.com/Default.aspx?id=390
Senast redigerad av Deavile 2009-12-05 kl. 16:22.
2009-12-05, 16:26
Medlem
Ezzelinos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Qbase
Stig Wallin bekräftar de som tror att svenskar är en svag etnicitet som i princip behjärtansvärt gärna offrar sig för "högre" syften. Om nu en neger är ett högre syfte, vilket skulle vara gäckande ironi.

Stig Wallin uppfyller fler kriterier än vad det finns en norm för avseende begreppet "fullkomlig mes".

På tiden att den mjäkiga sosseidioten kravlade ner i graven. Stig Wallin står som symbol för en fullständigt snöpt och pinsamt undergiven "manlighet":

http://www.svd.se/nyheter/inrikes/artikel_439761.svd

Citat:
Stig Wallin är mest känd för att han efter mordet på sin dotter offentligt förlät gärningsmannen och grundade föreningen Fem i tolv för att minska främlingsfientligheten och rasismen. Han var tidigare ombudsman för Vårdförbundet.

– Jag har arbetat fackligt som förtroendevald och ombudsman hela mitt liv, säger han.
2009-12-05, 16:39
Medlem
Karbonats avatar
Så, äntligen har då denna ömkansvärda parodi på en man fått frid i sitt av vanföreställningar förvirrade sinne, medan vi andra firar hans frånfälle.
2009-12-05, 16:43
Medlem
Doncos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kämpendahl
Med all respekt för att du verkar lite lätt utvecklingsstörd, men hur menar du att det skulle vara en vinst för Sverige?

Stig Wallin har bedrivit en väldigt onyanserad debatt angående rasism och främlingsfientlighet. Jag önskar ingen människas död, men S.W. gjorde antagligen mer skada än nytta så rent krasst är hans död en vinst för Sveriges invandringspolitik.
2009-12-05, 16:49
Medlem
trickydicks avatar
Stig hann så sent som förra veckan skriva en insändare..

http://dagbladet.se/nyheter/1.1567860

[

Som vanligt svamlar han om nazister
2009-12-05, 17:01
Medlem
Sjveds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av trickydick
Stig hann så sent som förra veckan skriva en insändare..

Som vanligt svamlar han om nazister

Japp.

Citat:
Utvecklingen i våra nordiska grannländer och i övriga Europa är ännu värre med nynazistiska och fascistiska grupper och partier som också tagit plats i EU-parlamentet.

Fråga till retard-Stig som finns i helvetet eller de andra på uppropet:
Vilken nynazistisk grupp sitter med i EU-parlamentet?
Vad jag vet finns det ingen.

Off-topic:
När skall Ingrid Segerstedt Wiberg, född 18 juni 1911, flytta in i helvetet också tillsammans med Stig?
Nu har vi väntat länge nog.
2009-12-05, 17:03
Medlem
Rammsbergs avatar
Vila i frid. Han kanske inte gjorde vad han borde, men han kämpade för det han trodde på. Och det är inte alla som gör!
2009-12-05, 17:05
Medlem
Mannen stod för allt jag avskyr med dagens Sverige. Jag är väldigt glad att han dog.
2009-12-05, 17:11
Medlem
Karbonats avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Rammsberg
Vila i frid. Han kanske inte gjorde vad han borde, men han kämpade för det han trodde på. Och det är inte alla som gör!
Skitsnack!
Stig Wallin var indirekt ansvarig för mordet på sin egen dotter men han var för feg och ynklig för att erkänna detta förräderi inför sig själv och andra.

Själv firar jag just hans död med en kopp varm glögg.
2009-12-05, 17:42
Medlem
Mithrilbrynjas avatar
Stig Wallin är en dumsnäll idiot som svalt PK propagandan med ull och hår.
Det handlar inte om att ALLA negrer är våldtäktsmän och mördare bara för att Sara Wallins baneman var det, det handlar om att den svenska migrationspolitiken har totalhaverat för att man släpper in tok för mycket av fel sorters individer, mestadels outbildade eller felutbildade icke kompatibla personer, inte allt för sällan med kriminell backgrund eller med mer eller mindre grava psykiska störningar pga av missbruk, krigsupplevleser och dyl, som inte är kapabla att anpassa sig till det svenska samhället och det skapar enorma motsättningar och spänningar.

I det Absurdistan som är dagens Sverige, anses väl felet vara den svenska strukturella diskrimineringen, det var rasismen i det svenska samhället som drev den somaliska negern att våldta och mörda Sara..
2009-12-05, 17:46
Medlem
micke_hs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Abschaum
Mannen stod för allt jag avskyr med dagens Sverige. Jag är väldigt glad att han dog.

Är han död? Har inte hängt med på ett tag.... Men jag kan inte känna någon sorg direkt om det är så.
2009-12-05, 17:47
Medlem
Det har nog stötts och blötts här förut, men vad hände med negern?

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in