2009-05-23, 02:33
Medlem
Ladidas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TheZoo
svartskalleförståsigpåare(lol) låter något det, finns det officiella svartskalleförståsigpåar.

Du vet att folk kan reagera lustigt på traumatiska upplevelser, förlora sin dotter är en, att veta hur man ska tackla det vet man inte alltid själv nej! Folk kan reagera lustigt.

Tycker det är värre jag läste din dynga.
Din jämförelse säger allt
Så du menar att han fastnat i någon slags fas i 21 års tid? Nu får du ta och lugna dig lite i karusellen, så fungerar inte människans psyke vad jag vet varjefall.

Man har olika faser när man går igenom ett Trauma:

Chockfas.
Reaktionsfas
Repetitionsfas
Nyorienteringsfas.

Att han handlar i någon slags affekt över 20 år efter dådet känns ju som det värsta smörjan jag läst.
Att sedan lustiga skribenter sitter och skriver att han pissar på sin dotters grav för att han inte känner hat mot varenda neger han ser spottar jag på. Det är väl som sagt individen som begår brottet inte en hel jävla grupp??

Sedan att sitta och förlolämpa en far som mist sin dotter på det vis ni gör sänker er jävlar längre än varenda "blatte" jag någonsin hört talas om, snacka om "klanbeteende" och "djurbeteende".

Man skäms för att vara svensk.
2009-05-23, 02:35
Medlem
Ladidas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av hängballen
Tja Stig verkar ju inte riktigt klok men å andra sidan kanske han tänkte som så att en negerknullande dotter mer eller mindre saknar betydelse
Du äcklar mig å det grövsta, ni sitter och snackar om att mångkulturens män har rutten kvinnosyn.

Hur fan är det ställt själv?

Du sitter och skriver om en mördad flickstackare som en "negerknullande dotter", hur fan är det fatt i lilla hjärnan?
Skäms du inte?

Jag skäms å dina vägnar å det grövsta, helt jävla otroligt vilket skit som skrivs här inne.

Visa lite respekt för den avlidne åtminstonde....
2009-05-23, 07:06
Medlem
Golonkas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ladida

Att sedan lustiga skribenter sitter och skriver att han pissar på sin dotters grav för att han inte känner hat mot varenda neger han ser spottar jag på.
Usch vad hemskt! I vilket inlägg skriver man så?

Citat:
Det är väl som sagt individen som begår brottet inte en hel jävla grupp??
Många individer blir en grupp. En stor grupp blir ett folk. Negrer utmärker sig negativt när det gäller våldsbrott, våld mot kvinnor och sexualbrott. Sverige utmärker sig negativt genom att på lösa boliner beviljat uppehållstillstånd för all världens löske och ofta inte kasta ut dem som begår grova brott. Hade Stig blivit Lasermannen 2.0 så hade detta varit både begripligt och försvarbart. Att istället bilda en organisation som är tänkt att rövknulla det egna folket med grovsalt är helt obegripligt och irrationellt!

Citat:
Sedan att sitta och förlolämpa en far som mist sin dotter på det vis ni gör sänker er jävlar längre än varenda "blatte" jag någonsin hört talas om, snacka om "klanbeteende" och "djurbeteende".

Hans beteende väcker frågor. Helt begripliga frågor.

Citat:
Man skäms för att vara svensk.

Jag skäms också över att du är svensk!
2009-05-23, 08:10
Medlem
Alvids avatar
Citat:
Visa lite respekt för den avlidne åtminstonde....
Det borde den avlidnes far göra också.
2009-05-23, 09:51
Medlem
genseriks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av m4ver1ck
Visst, fin statistik, men det finns ändå andra förklaringar på problemet, t ex brister i välfärdssystemet. Hela trådens utgångspunkt är att SW är dum i huvudet för att han inte är rasist, vilket gör det hela till ett bra exempel på hur I&I inte är mer än ett stort grupprunk för landets sverigedemokrater.
Det är en ganska effektiv diskussionteknik vänstern använder när de ska argumentera för mångfald och massinvandring. De behöver inga sakliga argument, för det finns inga utan utgår från att deras ståndpunkt är den rätta och så ska de som motsätter sig denna argumentera emot. Klarar de inte detta är de enfaldiga rasister som bör tystas ner.

Du skriver ju själv indirekt att välfärdssystemet urholkats. Detta har skett samtidigt som massinvandringen kommit igång... Då frågar man sig om det är vänsterns politik som misslyckats totalt eller om det rentav beror på flyktingmottagnadets ökade kostnader som medfört vår försämrade välfärd med nedskärningar i allt trots två högkonjukturer?

För att återgå OnT skulle gubben Wallin naturligtvis sökt hjälp innan han fortsatte sitt sociala experiment.
Senast redigerad av genserik 2009-05-23 kl. 10:03.
2009-05-23, 10:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Keruac
Ja herre jäklar. Stig Wallin..

Ibland så är det inte så dumt att gamla trådar väcks upp på nytt.

Denna Stig Wallin är bara värd förakt. Karln borde skämmas..
En neger mördar Stigs dotter och Stig Wallin väljer att viga sitt liv åt att bekämpa svenskarnas rasism..

Va fan skall man säga?

5i12:s klocka har nu stått på 5i12 i över tjugo år.

Glöm inte att den f d barnsoldaten även mördade Stig Wallins dotters kompis i samma veva. Stig Wallin försvarar alltså en politik som lett till två unga flickors död.

Den andra mördade flickans familj har såvitt jag vet inte engagerat sig i 5i12. Vet någon i Härnösand hur det ligger till?

Stig Wallins fru har skymtat i bakgrunden när Stig besökte EU-parlamentet för att hålla tal om vikten av att förlåta folks döttrars mördare. Det tycks dock inte ha gjort större intryck på EU-parlamentet eftersom flera länders snarast har skärpt sin invandringspolitik. Stig Wallins fru har i alla fall inte haft någon framträdande roll i 5i12 eller Centrum mot rasism.

Man MÅSTE alltså inte engagera sig för en politik som lett till en katatstrof. Stig Wallin har gjort ett fritt val. Han har fått många PK-poäng och ekonomiska fördelar av det. Bland annat har han varit ordförande i Centrum mot rasim och uppburit arvode för det.
2009-05-23, 18:59
Medlem
intemartins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av jsgbg
Jaså. Finns det forskning på det? Jag tycker att det låter som om du förespråkar den mentalitet som bl.a. finns på Balkan-halvön, och det vet vi ju hur trevligt de har det...
I vilket avseende menar du att Stig flyr? Jag tycker snarare att han verkar stanna kvar, bland dem som inte har gjort hans dotter något ont. För det är väl inte hennes mördare han umgås med? I så fall har jag missförstått alltihopa.

apropå balkan vilka tror du vi har importerat som gör exakt samma sak här
2009-05-23, 23:36
Medlem
Ladidas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Alvid
Det borde den avlidnes far göra också.
Det gör han nog mer än er jävla pöbelflock.

Man behöver inte hata alla negrer för att en somalia neger begått ett brott, lika lite som jag behöver hata alla vita svenska alkisar för att min morfar blivit ihjälslagen av en vit svensk alkis.

Fattaru' poängen eller ska jag bokstavera?
2009-05-23, 23:41
Medlem
Ladidas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Golonka
Usch vad hemskt! I vilket inlägg skriver man så?

Hade du varit läskunnig hade du sett följande på första sidan:

https://www.flashback.org/showpost.php?p=15372149&postcount=2

Citat:
Hans beteende väcker frågor. Helt begripliga frågor.

Tycker jag inte, det är mest "realister" som total reagerar...jag ser inga protester på stan direkt mot hans agerande.
Jag tror hans agerande i frågan är ganska djupt rotat i samhället och har bra stöd...

Citat:
Jag skäms också över att du är svensk!
[
Nej men ojsan vilken skruv du fick till där på slutet.

Du tycker inte det är lite lustigt att ni ojjar er över muslimers kvinnosyn men i tråden är inte kvinnosynen mycket bättre?
Man tycker att pappan pissar på dotterns grav, man tycker att dottern bara var en simpel "negerknullare"...
Du tycker det är fin kvinnosyn och människosyn i allmänhet?

Det är nog inte så mycket som skiljer oss åt ändå, du, jag och invandrarna.

Samma skrot och korn.
2009-05-23, 23:56
Medlem
Glödskals avatar
Citat:

Man behöver inte hata alla negrer för att en somalia neger begått ett brott, lika lite som jag behöver hata alla vita svenska alkisar för att min morfar blivit ihjälslagen av en vit svensk alkis.

Hur är ditt liv som fronfigur för och ordförande i Vita Svenska Alkoholisters Vänner?

Fattar Du poängen?
2009-05-24, 00:34
Medlem
Alvids avatar
Citat:

Och du som gnäller på att I&I har låg standard, fy skäms!

Du måste förstå att i den värld som de flesta av oss lever i, men inte du uppenbarligen, är det inte normalt att göra på det viset som hedersknyffeln Stig Wallin gör. Visst, man behöver kanske inte börja hata alla negrer men man behöver fan inte ägna sitt liv åt att börja kämpa för dom och dessutom vilja ta hit fler. Låter inte det lite skevt ens i dina små öron?
2009-05-24, 01:00
Bannlyst
Hade någon svensk dödat min dotter så hade jag hatat svennar förevigt vilket jag redan gör.

Detta är lite som Zulfaqar någon invandrare spottade på hans morsa och han gick ut över rasister istället.

Jag vet inte hur det fungerar för er svenskar men ni är rätt så konstiga varelser, Stig Wallin har dock förstått hur det fungerar när vi araber slänger ut er svenskar så slänger vi ut honom sist för att han hjälpte oss att ta över landet.

Dock skall han få psykiskt vård innan vi slänger ut honom, vi är åtminstone snälla men inte för snälla.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in