2009-02-28, 15:47
Bannlyst
Hej, systemåterställningen på min dator funker inte så jag söker ett liknande program så att jag kan rädda min dator från alla virus, trojaner och skit jag fått in i den!

Hjälp uppskattas verkligen!!
Citera
2009-02-28, 15:52
Medlem
BSGs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Androoo
Hej, systemåterställningen på min dator funker inte så jag söker ett liknande program så att jag kan rädda min dator från alla virus, trojaner och skit jag fått in i den!

Har du Vista eller XP?
Citera
2009-02-28, 17:24
Medlem
hedans avatar
Har

du XP brukar det gå att komma åt återställlningspunkterna med Winternals ErdCommander.
Citera
2009-02-28, 19:13
Medlem
Vissa virus, trojaner etc orsakar så att systemåterställningen inte funkar, tar bort alla punkter som fanns innan du fick virus eller gömmer sig i systemåterställningen.

Helst ska du formatera och installera om.

Vill du testa att rensa först måste du först stänga av systemåterställningen. Efter att du rensat klart kan du sätt på den igen. Downloads.com har en topp lista med program (gratis).

Edit:
Inlägg 1000
Vad har jag vunnit?
Senast redigerad av panpo98 2009-02-28 kl. 19:20.
Citera
2009-02-28, 20:34
Medlem
hasenfrasens avatar
Skit i systemåterställningen, det orsakar mer elände än det fixar. Kör Antimalware och SuperAntiSpyware och avsluta med en AVAST boot-scanning och rensa upp med CCleaner och Defrag.
Citera
2009-02-28, 21:08
Medlem
CyrusGNetWorks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Androoo

Gör hellre en ominstallation och in med fräscha drivrutiner.Lägg in dom program som du använder dig av.Ta sedan en Ghost av din C: partition med hjälp av te.x Norton Ghost.

Det sistnämnda är en backup tills nästa gång du behöver göra ett ingrepp.
Citera
2009-02-28, 22:05
Bannlyst
.,.

Citat:
Ursprungligen postat av BSG
Har du Vista eller XP?

xp
Citera
2009-03-01, 09:13
Bannlyst
.

Citat:
Ursprungligen postat av hedan
du XP brukar det gå att komma åt återställlningspunkterna med Winternals ErdCommander.

Hur får jag tag i det då?
Citera
2009-03-01, 10:43
Medlem
hedans avatar
Kolla

länken i privata meddelanden.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto