Hej, systemåterställningen på min dator funker inte så jag söker ett liknande program så att jag kan rädda min dator från alla virus, trojaner och skit jag fått in i den!
Hej, systemåterställningen på min dator funker inte så jag söker ett liknande program så att jag kan rädda min dator från alla virus, trojaner och skit jag fått in i den!
Vissa virus, trojaner etc orsakar så att systemåterställningen inte funkar, tar bort alla punkter som fanns innan du fick virus eller gömmer sig i systemåterställningen.
Helst ska du formatera och installera om.
Vill du testa att rensa först måste du först stänga av systemåterställningen. Efter att du rensat klart kan du sätt på den igen. Downloads.com har en topp lista med program (gratis).
Edit:
Inlägg 1000
Vad har jag vunnit?
Senast redigerad av panpo98 2009-02-28 kl. 19:20.
Skit i systemåterställningen, det orsakar mer elände än det fixar. Kör Antimalware och SuperAntiSpyware och avsluta med en AVAST boot-scanning och rensa upp med CCleaner och Defrag.
Hjälp uppskattas verkligen!!
Gör hellre en ominstallation och in med fräscha drivrutiner.Lägg in dom program som du använder dig av.Ta sedan en Ghost av din C: partition med hjälp av te.x Norton Ghost.
Det sistnämnda är en backup tills nästa gång du behöver göra ett ingrepp.
Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!