Citat:
Ursprungligen postat av
Rackabajsare
Ja, men kanske har vi överskattat henne. Hon hade en låt 1992 som hon inte skrivit själv. Innan och efter har inte mycket varit bättre än gemene musikskoleelev. Hon har ju haft en hel karriär för att vi tyckt hon varit en puma. Nu ser hon ut som Baloo i Djungelboken…
Ja 1992 var hon sjukt snygg och riktigt sexobjekt.
Men är 32 år sedan så mkt verkar ha hänt för henne, synd att hon inte haft självkontroll över sin vikt.
Kanske mått dåligt psykiskt eller haft taskiga relationer som tryckt ned henne.
Hon borde och är värd ett bättre utseende vid åldern hon har (kunde ju nu varit en riktig milf och inte en svutta badboll).
Tragiskt och hoppas hon repar sig