2024-09-28, 19:25
  #121
Medlem
När kvinnor kommer in i klimakteriet brukar de väl lägga på sig en massa extrakilon?
Citera
2024-10-11, 12:05
  #122
Medlem
Alltså Lisa Nilsson skulle vara noll och inget utan Mauro.
Citera
2025-01-04, 13:10
  #123
Medlem
Kanastras avatar
Blev lite förvånad när jag såg 'En kväll för LeMarc' på statsteve. Lisa såg ut som Cyndee Peters.
Hon får se ut som hon vill så klart, men hajjade till då jag inte sett henne på flera år.
34:08 och fram här är det ganska tydligt.
https://www.svtplay.se/video/ja4gV3M/en-kvall-for-lemarc?video=visa&position=2046
Citera
2025-01-04, 13:14
  #124
Medlem
GastonLeMans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kanastra
Blev lite förvånad när jag såg 'En kväll för LeMarc' på statsteve. Lisa såg ut som Cyndee Peters.
Hon får se ut som hon vill så klart, men hajjade till då jag inte sett henne på flera år.
34:08 och fram här är det ganska tydligt.
https://www.svtplay.se/video/ja4gV3M/en-kvall-for-lemarc?video=visa&position=2046
Såg samma program och får instämma.
Men man får mer Lisa för pengarna om man går på en spelning nu jämnfört med förr, då hon nog måste vara dubbelt så stor!
Hoppas hon fortsätter sjunga trots det, för vilken underbar röst.
Citera
2025-01-04, 19:08
  #125
Medlem
Rackabajsares avatar
Gjorde samma reflektion. Har ju sett henne lägga på sig kilo efter kilo under åren men nu ser det ju nästan sjukligt ut. Hur kan man som artist tillåta sig att se ut som en sådan gödsugga? Dessutom blev hon helt andfådd och såg utmattad ut efter bara en lugn låt! Bor hon kvar i Tyresö så är restaurangägarna där ute bara att gratulera!
Fröken proppmätt!
Citera
2025-01-04, 19:13
  #126
Medlem
Rackabajsares avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 17tanter
Hon framstår inte särskilt pro feminism, hon framstår mest bara pro Lisa Nilsson

Snarare pro allt du kan äta bufféer…
Citera
2025-01-04, 22:02
  #127
Medlem
GodSosses avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Rackabajsare
Gjorde samma reflektion. Har ju sett henne lägga på sig kilo efter kilo under åren men nu ser det ju nästan sjukligt ut. Hur kan man som artist tillåta sig att se ut som en sådan gödsugga? Dessutom blev hon helt andfådd och såg utmattad ut efter bara en lugn låt!

Helt klart har hon tappat förmågan att hålla ut ton och frasering, troligen pga grav övervikt.
Citera
2025-01-05, 03:36
  #128
Medlem
Rackabajsares avatar
Citat:
Ursprungligen postat av GodSosse
Helt klart har hon tappat förmågan att hålla ut ton och frasering, troligen pga grav övervikt.

Ja, men kanske har vi överskattat henne. Hon hade en låt 1992 som hon inte skrivit själv. Innan och efter har inte mycket varit bättre än gemene musikskoleelev. Hon har ju haft en hel karriär för att vi tyckt hon varit en puma. Nu ser hon ut som Baloo i Djungelboken…
Citera
2025-01-05, 04:20
  #129
Medlem
Skvistens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Rackabajsare
Ja, men kanske har vi överskattat henne. Hon hade en låt 1992 som hon inte skrivit själv. Innan och efter har inte mycket varit bättre än gemene musikskoleelev. Hon har ju haft en hel karriär för att vi tyckt hon varit en puma. Nu ser hon ut som Baloo i Djungelboken…

Ja 1992 var hon sjukt snygg och riktigt sexobjekt.

Men är 32 år sedan så mkt verkar ha hänt för henne, synd att hon inte haft självkontroll över sin vikt.
Kanske mått dåligt psykiskt eller haft taskiga relationer som tryckt ned henne.
Hon borde och är värd ett bättre utseende vid åldern hon har (kunde ju nu varit en riktig milf och inte en svutta badboll).
Tragiskt och hoppas hon repar sig
Citera
2025-01-05, 04:25
  #130
Medlem
Rackabajsares avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Skvisten
Ja 1992 var hon sjukt snygg och riktigt sexobjekt.

Men är 32 år sedan så mkt verkar ha hänt för henne, synd att hon inte haft självkontroll över sin vikt.
Kanske mått dåligt psykiskt eller haft taskiga relationer som tryckt ned henne.
Hon borde och är värd ett bättre utseende vid åldern hon har (kunde ju nu varit en riktig milf och inte en svutta badboll).
Tragiskt och hoppas hon repar sig

Håller med. Hon har nog varit en djäkligt udda fågel och svår att ha att göra med i en relation. Har väl propagerat för ”mångfald” även när det gäller vilka hon rullar runt i sänghalmen med så inte omöjligt hon blivit illa behandlad och börjat storsvulla… blir nog inte lätt att gå ned i vikt men kanske får vi se henne i ”The biggest loser” I framtiden…
Citera
2025-01-05, 13:40
  #131
Medlem
Nej, Lisa Nilssons röst har inte försömrats på grund av viktuppgång. Om man följt henne på Insta så har man kunnar följa hennes hälsoutmaningar på grund av postcovid och astma, att hon blir andfådd när hon sjunger beror på det. Hon drabbades tidigt i pandemin, innan vaccinerna kom.

Hon har också delat med sig att hon har en fot som behöver opereras men på grund av hennes problem efter covid har hon inte varit i from att sövas. Nu har hon fått hjälp och ändrad medicinering så enligt hennes Insta verkar det som att det ska kunna lösa sig med operation så hon ska kunna komma i form igen.

Håller tummarna för att allt går vägen.
Citera
2025-01-05, 14:54
  #132
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Flowerpower69
Nej, Lisa Nilssons röst har inte försömrats på grund av viktuppgång. Om man följt henne på Insta så har man kunnar följa hennes hälsoutmaningar på grund av postcovid och astma, att hon blir andfådd när hon sjunger beror på det. Hon drabbades tidigt i pandemin, innan vaccinerna kom.

Hon har också delat med sig att hon har en fot som behöver opereras men på grund av hennes problem efter covid har hon inte varit i from att sövas. Nu har hon fått hjälp och ändrad medicinering så enligt hennes Insta verkar det som att det ska kunna lösa sig med operation så hon ska kunna komma i form igen.

Håller tummarna för att allt går vägen.
Om man har följt henne på flera plattformar genom åren framstår hon även som en mycket märklig och självcentrerad person. Hoppas såklart hon får bli frisk.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in