• 1
  • 2
2002-08-23, 20:09
Medlem
Vet någon var man hittar "skitbilliga" CD fodral (plastaskar alltså)
Kanske om man köper större parti....
Citera
2002-11-08, 05:32
Awaiting Email Confirmation
ThePlayers avatar
Jag är oxå intresserad.
Citera
2002-11-08, 11:20
Medlem
på Rusta (en affär som finns iallafall i Skåne!)
Citera
2002-11-10, 05:30
Medlem
japp

claes ohlssons kanske?
Citera
2005-06-01, 20:28
Medlem
BosseBensins avatar
Värdelösa cd-fodral, ny trend?

Bah! Efter att ha inhandlat systems nyaste och death from above 1979 - youre a woman im a machine så misstänker jag en lagom bögig trend angående cd-fodralens små "hålla ihop pappersremsor".. och tyvärr är jag för blödig att slänga skiten

Vill artisterna få sina fans att endast köpa vinyl eller va fan är det frågan om?!
Citera
2005-06-01, 22:06
Medlem
Rans avatar
hm, mig veterligen brukar sånt bara finnas på japanska skivor? om du syftar på papp-obin som sitter på sidan.
Citera
2005-10-27, 22:06
Trasigt cd-fodral

Är det "ok" att byta ett trasigt cd-fodral mot ett identiskt likdant eller försvinner original cd-skivans "själ" då? Bör jag fortsätta att använda det trasiga originalfodralet?
Citera
2005-10-27, 22:08
Medlem
Schulls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av EnslaveThemAll!
Är det "ok" att byta ett trasigt cd-fodral mot ett identiskt likdant eller försvinner original cd-skivans "själ" då? Bör jag fortsätta att använda det trasiga originalfodralet?
Det är väll bara att byta, gör det bara snyggt så ser jag inte några problem.
Citera
2005-10-27, 22:10
Citat:
Ursprungligen postat av Schull
Det är väll bara att byta, gör det bara snyggt så ser jag inte några problem.

Vad menar du med "snyggt"? Det icke trasiga är nästintill identiskt med originalet.
Citera
2005-10-27, 22:14
Medlem
Schulls avatar
Citat:
Vad menar du med "snyggt"? Det icke trasiga är nästintill identiskt med originalet.
Fick förmig att det var trasigt. Ska du byta cd fodral så gör det ordentligt bara.
Citera
2005-10-27, 22:39
Medlem
Sälklubbarns avatar
Citat:
Det är helt okay att byta. Skivans själ sitter i själva CD-skivan, i det blanka området mellan hålet i mitten och det innersta spåret. Själen består av en lång böjd "linje" med en liten fyrkant på vardera sidan.
Citera
2005-10-27, 22:40
Medlem
Använd så lite nya delar som möjligt. Men om alla 3 delarna är sönder skall du självklart byta hela.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in