2013-06-18, 17:06
Medlem
bollfjollas avatar
Tjejen irriterar sig på mig för att jag tar i för mycket! Hon säger att det ser ut som att jag skiter på mig och hon vill inte ha den bilden av mig haha.

Kolla inte då haha
2013-06-19, 01:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av I Svea I
Jag stör mig på idioter som kastar kettlebells i huvudet på folk.

T.ex. på mig en gång. Jag bröt faktiskt nacken ...
du kanske ska akta dig. jag stör mig på tighta byxor och sånt skit, inte för att jag tycker att det ser skrytigt ut utan för att det ser helt stört ut bara i kombination med miljön.
2013-06-20, 14:25
Medlem
Paul.Watsons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hummla
Lifting log smidigaste jag hittat, tycker JEFIT är lite för pillrig att syssla med mellan seten.
Done, ändra vikt om det behövs, köra?
2013-06-21, 11:55
Medlem
kl4sseKocks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Farbror Adolf
Otrevliga tjejer med beskydd. Är de otrevliga och dryga ensamma spanar jag bara in deras bröst och rumpor som straff men det går inte när de har med sig beskydd Jag får känslan av att ju bättre beskydd desto drygare slyna
Haha vilken ljuvlig hämd, dom måste känna sig riktigt ägda!
Senast redigerad av kl4sseKock 2013-06-21 kl. 11:58.
2013-06-23, 21:52
Medlem
Skatteskolks avatar
En kvinna och jag kom fram till samma maskin samtidigt. Hon gick bara i. Nåväl. Jag skulle ändå hänga tillbaka vikten från förra övningen och torka av maskinen.

När jag kommer fram frågar jag om jag kan träna mellan men hon svarar att hon snart är klart. Vad innebär det? Jo, då har hon två set kvar. Jag säger att det går utmärkt att träna mellan och hon surnar till och kör bara ett set till... Enda inställningen som skiljde oss emellan var belastning. Lite smidig får man vara. Sådana donnor förtjänar att få det lite besvärligt.
2013-06-24, 15:15
Medlem
Stör mig på killen som är tvungen att fråga om jag använder bänken mitt under setet när jag kör militärpress. Han pajar ju förfan hela setet!!

PS. Jag stod varken bredvid bänken eller användt den
2013-06-24, 19:34
Medlem
Jappses avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Blommkuk18
Stör mig på killen som är tvungen att fråga om jag använder bänken mitt under setet när jag kör militärpress. Han pajar ju förfan hela setet!!

Vissa är så jävla blinda. Frågar om saker är lediga stup i kvarten
2013-06-24, 20:47
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Jappse
Vissa är så jävla blinda. Frågar om saker är lediga stup i kvarten
Aa precis!
Ett annan sak jag stör mig på.
Om jag har använt bänkpressen eller skivstången sen lastat av vikterna är det alltid nån jävla dåre som gå till andra sidan gymmet ett tag senare. Ehhh... Är du klar där borta?

Jävla stolpskott!
2013-06-24, 21:20
Medlem
sowahs avatar
Stör mig på idioter som ska utföra andra övningar vid bänkpressen, finns 2 andra skivstänger lokaliserade i gymmet, men nej stå och kör militärpress vid bänken...
2013-06-25, 10:59
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Blommkuk18

Strunta i honom och kör klart. Om han står kvar efteråt så säg "Nu är jag klar, vad var det du undrade?"
2013-06-27, 01:05
Medlem
Negaducks avatar
Ni som stör er på att folk glor, om ni märker att folk glor så innebär det att ni också glor. Ska man titta ner i marken eller? Så fort man kollar på väggen eller dylikt så får man blickar från alla håll som att folk tror att man kollar på deras äckliga svettiga ansikte. Okej jag kan förstå att folk stör sig på snorungar med öppen mun och ögon som står rätt ut och glor konstant men folk på gymmet blir fan sura så fort man vänder skallen i riktning mot personen. Är ni osäkra eller något?
2013-06-27, 11:11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av paddyspub
När ni ändå talar om hur man ser varandra på träningen.

Var och tränade förra veckan då det kom in en lite kraftigare brud som tränade stenhårt. Beundransvärt kollade jag lite smått och såg hur hon svettades, nickade för mig själv och tänkte, "Fan vad kul att hon försöker göra något åt sin kropp!". Dock kollade hon tillbaka väldigt surt och trodde säkert att jag såg ner på henne vilket gjorde mig lite stött.

Då blev jag rätt lack och summa summarum så stör jag mig på otränade fetton som tror att vi som är mer tränade ser ner på alla andra.

Av någon anledning kan jag inte sluta skratta åt hur lack du blev på slutet, historien började ju så bra!

OnT; Jag stör mig bisarrt mycket på kidzen som är runt 16 år som står i GRUPPER PÅ SERIÖST 6 PERS och ska försöka maxa i bänkpressen i typ 1h var...

Nåt annat jag stör mig på är brudarna som inte ens tränar utan bara instagrammar/facebookar hur jävla bra dom är för att dom är på gymmet....Skulle dom lägga ner hälften så mycket tid på att träna skulle dom se helt annorlunda ut

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in