Citat:
Ursprungligen postat av psyninja
Det tog lite ansträngningar att förstå vad du skrivit men det gick.
Jag summerar det nog som så att det ofta är att en tjej som är "medelmåttig" lätt kan bli en 10:a på gymmet, då det allt som oftast är majoritet av killar där. Men samma tjej ute i normala förhållanden blir lätt en 5:a (dvs medelmåttig).
Men javisst, det är jobbigt med blickar på gymmet. Man vill sköta sitt. Jag är kille och får mer blickar än de flesta tjejer på gymmet, bara för att jag är så jävla vältränad som jag är. Och jag som person hatar uppmärksamheten. Hade jag gillat det så hade jag tävlat fortfarande.
Konstiga språket är norsk ^_^
Har inte nåt emot att någon tittar lite på meg, men när de verkligen sitt och stirrar och fokuserar 100% på mig så är de jobbit. Blir specielt jobbit när de bara var män i 40-60 ålder. Men de ligg väl nåt i det du språker att det inte är mye damer i gymmet och så bli man plötslig höjd upp til en fotomodells nivå.
Ber om ursäkt för det. Har bot i Sverige i 2 år nu men har ikke riktit tagit til mig det svenska språket, har inte behövts i mitt vardagli liv. Tar min text genom google translate så folk kan lättare forstå.
Vid mitt förra gym var det många äckliga män i åldern 40-60 år. De satt faktiskt råstirrade helt ongenerat på röven när jag stod framför spegeln och lyfte vikter. De brydde sig inte om att vara subtil, men bara satt och stirrade, jävla äckliga de var
Så det var för många män som skulle "hjälpa". Används endast som en ursäkt för att få lite närmare för mig. Jag tror fan inte jag ser bra ut. Har lite fett och då så jag har en stor rumpa, lite halvstora-tuttar, lite fläsk på magen. Skulle inte säga att jag är snygg, men för Kristi skull, jag är inte en modell, känns väldigt "genomsnittlig" i mitt utseende. Men när jag tänker på det, jag lär mig se ut som en 10 jackpot, en modell, om man jämför med de gamla damerna de är gifta med. Det har inte varit något annat än gamla män som stirrar på mig så här, inga andra.
Nu tränar jag på något källargym där det finns bara 6 andra kroppsbyggare. Alla där är stora biffar och inte bryr sig om något annat än sin egen träning. De stirrar inte och kommer inte fram för att "hjälpa", de verkar bara vara 100% fokuserad på sig själva. Låt oss säga att jag var lite rädd när jag först kom dit och såg alla som förmodligen väger tre gånger så mycket som jag gör

. Men jag har tränat i källargymmet i ca 6 månader nu, och alla verkar trevlig där. Har bett om hjälp från tid till annan, och biffarna där är mer än glada att hjälpa hviss jag frågar. Är verkligen nöjd med min nuvarande gym, billigt att träna där också.