2014-07-13, 19:32
Medlem
apelsinloks avatar
Kaxiga otrevliga typer.

Dessa "styrkelyftare" som använder skivstången i över en timme. De typ kör en repetition, vilar 15 min, kör en rep, vilar 15 min osv. Inte bara att det förefaller vara en värdelös form av träning, de slösar bort min tid, jag har ingen lust att vänta halva dagen på att få en skivstång.
2014-07-13, 21:21
Medlem
Emols avatar
Citat:
Ursprungligen postat av apelsinlok
Kaxiga otrevliga typer.

Dessa "styrkelyftare" som använder skivstången i över en timme. De typ kör en repetition, vilar 15 min, kör en rep, vilar 15 min osv. Inte bara att det förefaller vara en värdelös form av träning, de slösar bort min tid, jag har ingen lust att vänta halva dagen på att få en skivstång.

kör mellan, om dom inte vill säger du att ni ska slåss
2014-07-13, 22:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Emol
kör mellan, om dom inte vill säger du att ni ska slåss

Han är för svag för att köra mellan. Då får han lassa av och på vikter och skämmas.
2014-07-14, 00:39
Medlem
Citat:
Kaxiga otrevliga typer.

Jag lånar gärna ut min skivstång när jag gör olympiska lyft och styrkelyft men då får man fan ha balle att fråga om den och inte stå och tjura på avstånd
2014-07-14, 04:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av AdolfHustler
Jag lånar gärna ut min skivstång när jag gör olympiska lyft och styrkelyft men då får man fan ha balle att fråga om den och inte stå och tjura på avstånd
Indeed. Dom flesta tyngd & styrkelyftare är jävligt trevliga faktiskt. Bara att fråga på, extremt sällan man stöter på en otrevlig tyngdlyftare/styrkelyftare.
2014-07-14, 07:04
Medlem
Citat:
Kaxiga otrevliga typer.

Är du säker på att din ilska mot dessa inte är en reflektion av din oförmåga att vara man nog att fråga om stången? Eftersom det inte är så svårt att fråga när någon är klar så får man skylla sig själv. Jag är ingen "styrkelyftare" men jag kan ta det riktigt lugnt ibland om det inte finns någon som ser ut att vilja ha utrustningen. Markerar man inte det så att man kan ta hänsyn till att någon annan vill ha stången/maskinen får man fan skylla sig själv. Det är ganska vanligt med idioter som vill ha den utrustningen som man använder men inte vågar fråga om dom får köra i mellan eller när man är klar så dom markerar detta genom att blänga på en lite då och då och traska runt fram och tillbaka runt utrustningen. Då blir det alltid ett par extra set.
2014-07-14, 07:52
Medlem
Vanliga jantelags-medelsvenssons stör jag mig på mest för att deras attityd är så jävla pissig. Dom riktigt stora killarna på gymmet där jag tränar är dom absolut schystaste och trevligaste. Plockar alltid undan, är måna om att inte vara i vägen för andra, är hjälpsamma osv, men så fort någon på sin sista rep i bänkpressen råkar grymta till lite ja då jävlar blänger Mr.Svensson och himlar med ögonen och man kan nästan höra hur dom tänker "Vad ska det där vara bra för?" när dom står där och kör på samma vikt i någon jävla skitmaskin för 5e året i rad.
2014-07-14, 17:47
Medlem
Stör mig väldigt sällan på saker på gymmet, men just att sitta i bastun i kläder och lyssna på "musik" och dessutom rappa med i låten så att alla i bastun hör det... Kan bara hända i USA va?
2014-07-15, 01:53
Medlem
Signaturums avatar
Har hittat ett nytt objekt jag stör mig på: Personer som har tränat 0-1 år och tror att dessa är hur biffiga som helst pga sina n00bgains.
Visst står man själv framför spegeln ibland och flexar, men störningsmomentet kommer när dessa börjar lägga upp bilder på sig själv på Facebook med antingen ett överanvänt citat som ska motivera/demonstrera viljans makt/att hårt arbete lönar sig eller något tips/länk till sin nystartade fitnessblogg.
Anser däremot att sånt kan vara ok när man lite mer erfarenhet samt en något bättre fysik för man bygger verkligen inte en superkropp på 1 år utan olagliga medel.
Senast redigerad av Signaturum 2014-07-15 kl. 01:55.
2014-07-15, 02:56
Medlem
Findmucks avatar
Ungdomar som kommer i grupper och ockuperar bänkpressen en timma för att de står och snackar mer än vad de tränar.
2014-07-15, 03:20
Medlem
VlnteJoBaRokaHaschs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av nickf
Stör mig väldigt sällan på saker på gymmet, men just att sitta i bastun i kläder och lyssna på "musik" och dessutom rappa med i låten så att alla i bastun hör det... Kan bara hända i USA va?
Jag bodde i ett halvutvecklat land i Asien ett tag och många hade en jävligt konstig attityd till bastun. De flesta körde bara en-minutspass men det var en snubbe som tränade samma tid som jag och trodde att det var ett rum där man torkade sig. Varje pass efter duschen knallade han alltså in med sin handduk och torkade av sig (vilket väl tog typ 15 sekunder) och gick igen. Inte för att något av det här störde mig, men det hela kändes jävligt underligt.
2014-07-15, 12:52
Medlem
Brossys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av VlnteJoBaRokaHasch
Varje pass efter duschen knallade han alltså in med sin handduk och torkade av sig (vilket väl tog typ 15 sekunder) och gick igen. Inte för att något av det här störde mig, men det hela kändes jävligt underligt.

Haha så kan jag också göra ibland, för mig är anledningen till att det är nice att torka sig torr där inne pga värmen. Brukar alltid frysa när jag kommer ut från duschen annars.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in