2011-03-11, 19:37
  #6445
Medlem
Mr.Gagas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Boomshiggabang
Extremt jävla störande när passaren börjar hjälpa till innan man behöver hjälp.
knappast, det är trevligt att de menar väl tycker jag, har inte hänt särskilt många gånger men de gånger som det hänt har det varit trevligt tycker jag
2011-03-12, 12:11
  #6446
Medlem
Stör mig på en kille som följer efter mig vid varje övning och bara står och glor på mig hela tiden. Tål honom inte.
2011-03-12, 16:48
  #6447
Medlem
Popcornfrallas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av jocelyn
Stör mig på en kille som följer efter mig vid varje övning och bara står och glor på mig hela tiden. Tål honom inte.

Han kanske vill stoppa sin åderpåle i dig.

Finns inte så mycket jag stör mig på på gymmet förutom folk som snackar mer än dom tränar eller självutnämnda professorer som lär ut fel.
2011-03-12, 20:33
  #6448
Medlem
Boomshiggabangs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mr.Gaga
knappast, det är trevligt att de menar väl tycker jag, har inte hänt särskilt många gånger men de gånger som det hänt har det varit trevligt tycker jag

Jo men det känns ändå som det "förstör" ens set när de kommer in och ska hjälpa när man själv klarar det, imo
2011-03-13, 00:29
  #6449
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Psychai
Är det vikten eller skriket du finner underhållande?

det är nog lite av båda haha
2011-03-13, 18:44
  #6450
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av thesquid
Stör mig på den jätte tjocka gyminstruktören. Och blir bara fetare och fetare.



Citat:
Ursprungligen postat av Enzyme
Hur kan du störa dig på en fet instruktör när du själv bara blir fetare och fetare

Hahahahahahahhahahahahaha!
2011-03-14, 17:53
  #6451
Bannlyst
Folk som inte kan lägga tillbaka vikterna, och på rätt plats .
2011-03-14, 17:59
  #6452
Medlem
CommonSenses avatar
När det kommer ett gäng killar runt 20 års ålder, dom e alltid runt 3-4st som kör tillsammans. Felet med detta gäng e att dom knappt tränar utan sitter o snackar om helgen som va. När dom väl tränar så e det bebisvikter dom kör med.
2011-03-14, 18:43
  #6453
Medlem
Popcornfrallas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av CommonSense
När det kommer ett gäng killar runt 20 års ålder, dom e alltid runt 3-4st som kör tillsammans. Felet med detta gäng e att dom knappt tränar utan sitter o snackar om helgen som va. När dom väl tränar så e det bebisvikter dom kör med.

Dom kanske inte orkar högre vikter?
2011-03-14, 18:52
  #6454
Medlem
CommonSenses avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Popcornfralla
Dom kanske inte orkar högre vikter?
blir så när man inte tränar o snackar iställe =D
2011-03-14, 19:29
  #6455
Medlem
kolits avatar
Män i 40 års åldern som har enorma biceps men även enorma ölmagar som bara tränar armar hela jävla tiden. Tar upp tid på bänkpressen så inte en jävel kan gå dit och när de väl går är den lika svettig som bänken i GAIS omklädesrum efter en match.

Killar i min egna ålder som flänger och dänger med alla redskapen samt gör vartenda övning fel..

Såna som typ gör en övning sen dricker 40 liter vatten och går på toa om och om igen..

Folk som tar ditt extra utrustning på maskinen och sedan bara låter den vara i det skicket istället för att återställa den till normaltillstånd.
2011-03-14, 22:43
  #6456
Medlem
rebekks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av CommonSense
När dom väl tränar så e det bebisvikter dom kör med.

Jag stör mig på dem som tror att tunga vikter = stora muskler. Det spelar ingen roll hur stor eller liten vikten är, utan hur man lyfter den.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in