Citat:
Ursprungligen postat av Monkey Panic
En variant på det där är när folk använder skivstången och kör någon övning, oftast stångcurl, med småvikter, precis samma vikter som finns på de där mindre fasta skivstängerna.
Blockerar utrustning helt i onödan.
På mitt gym finns det ett stort utbud av specifika dragmaskiner med ett viktmagasin för tricepspushdowns/cablecurl/andra fjollcablevarianter.
Men vad gör folk när gymmet är fullsmockat och det bara finns en enda jävla cablecross?
Jo de ockuperar ena sidan av den och kör sina jävla homoövningar eftersom utväxlingen är bättre i cablecrossen och man kan få upp fler plattor...
Så kör de hela sitt jävla armpass där samtidigt som de glor i spegeln hela tiden,jävla bögfittor.
Jag får vänta i 25 minuter för att få använda den,snart dödar jag någon.