2008-11-15, 18:16
Medlem
Störde mig lite på tjejen som frågade hur mycket vikt man hade om man satt "vikthållaren" mellan 20 kg och 40 kg. Hur vågar hon ens fantisera om att ragga på mig?! Hon kunde iallafall gjort det lite mindre tydligt.
2008-11-15, 18:31
Medlem
sigma88s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hundvalp
Vet inte om huruvida jag ska säga att jag stör mig på detta eller inte, små skumt var det i alla fall. Men i alla fall, i lördags var jag på gymmet med en polare för att köra diverse övningar. Efter passet tog vi och badade för att svalka av oss efter ett hårt gympass. När jag kom tillbaka för att byta om var det för tillfället helt proppfullt med människor i omklädningsrummet. Men men, jag öppnade skåpet och tog handduken. När det lugnat ner sig gick jag åter till skåpet för att ta fram mina kläder. Och där ser jag till min blotta förförvåning att någon hade stoppat in sina kläder i mitt skåp, som var öppet sen torkade av mig.

Jag granskade igenom hans kläder och i fickan hittade jag allt möjligt - mobiltelefon, iPod, busskort och diverse andra saker

Vad skulle ni gjort i min situation? Snott sakerna? Hämtat personal?

Antar att du också skulle vilja bli av med "mobiltelefon, iPod, busskort och diverse andra saker "
2008-11-15, 18:37
Medlem
Jensofswedens avatar
Jag stör mig på alla jävla 16-åriga killar som ska samlas i en jävla klunga runt t ex bänken och häcka där i en jävla halvtimme eller mer.
2008-11-15, 23:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Brulla
Stör mig lite på såna som lägger på hantlar eller vikter på cablen trots att dom kan få samma vikt utan det. Har sett många fall av det på senaste tiden.
Ja det där har jag funderat på också, högst märkligt men inget jag stör mig på..
2008-11-16, 14:08
Medlem
Brullas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Big Puff
Ja det där har jag funderat på också, högst märkligt men inget jag stör mig på..

Du kommer störa dig på det när någon plockar den sista av en vikt du vill ha för det ändamålet
2008-11-16, 15:12
Medlem
perezhiltohs avatar
Snubbar som tror att dem har gått upp 10 kilo muskler över en natt när de har inhandlat ett plagg av märket GASP.
2008-11-16, 15:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Jensofsweden
Jag stör mig på alla jävla 16-åriga killar som ska samlas i en jävla klunga runt t ex bänken och häcka där i en jävla halvtimme eller mer.

Det är då man ska gå fram och fråga om man får köra emellan, sen lasta på dubbla vikten och köra en 10-20rep och sen säga att du är klar med uppvärmningen

Jag stör mig inte så ofta på folk, men bänkpresskillarna som dyker upp var och varannan dag är roliga att jävlas med.
2008-11-16, 16:25
Medlem
Big Bres avatar
Värst är ju "svett-utan-vett" människor. Ofta biffiga killar eller gamlingar som svettas kopiöst utan att torka maskinerna efter sig.
En gång gick jag förbi en sit-upsbänk där det var helt blött av svett på golvet under huvudstödet. Jag halkade och kunder inte träna mer. SEGT!
2008-11-16, 17:25
Medlem
Monkey Panics avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Brulla
Stör mig lite på såna som lägger på hantlar eller vikter på cablen trots att dom kan få samma vikt utan det. Har sett många fall av det på senaste tiden.

En variant på det där är när folk använder skivstången och kör någon övning, oftast stångcurl, med småvikter, precis samma vikter som finns på de där mindre fasta skivstängerna.

Blockerar utrustning helt i onödan.
2008-11-16, 19:36
Medlem
Mulatts avatar
Eh, typ sånna jävla muppar (14-15åringar) som står och glor på vilken vikt jag kör, sen när jag är klar med en maskin så går de fram och testar och se om de klarar det...
2008-11-16, 21:23
Medlem
hockey killar och nyårs löftes tränarna!

inte mycket kanske men när det väller in 20-30 hockey killar i åldern 13-16 år som precis haft ett fys pass som sitter på alla bänkar, blockerar cable cross etc. t ex, 1 kille tränar bröst då 5 står runt honom dricker cola och äter snickers. resten sitter på diverse maskiner och bara svettas och är ivägen.
dom som sen tränar bara lastar upp en massa vikter och sen när deras tränare kommer så bara sticker dom utan att plocka av efter sig.

Sen har vi den gyllene månaden efter nyår!
trodde aldrig man kunde få ut så många 40-60 åriga människor från tv soffan. det blir rena cirkusen, men det är mest underhållande.
2008-11-16, 23:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Monkey Panic
En variant på det där är när folk använder skivstången och kör någon övning, oftast stångcurl, med småvikter, precis samma vikter som finns på de där mindre fasta skivstängerna.

Blockerar utrustning helt i onödan.
På mitt gym finns det ett stort utbud av specifika dragmaskiner med ett viktmagasin för tricepspushdowns/cablecurl/andra fjollcablevarianter.
Men vad gör folk när gymmet är fullsmockat och det bara finns en enda jävla cablecross?
Jo de ockuperar ena sidan av den och kör sina jävla homoövningar eftersom utväxlingen är bättre i cablecrossen och man kan få upp fler plattor...
Så kör de hela sitt jävla armpass där samtidigt som de glor i spegeln hela tiden,jävla bögfittor.
Jag får vänta i 25 minuter för att få använda den,snart dödar jag någon.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in