Citat:
Ursprungligen postat av Topppi
stör mig otroligt mycket på dom där killarna som brukar vara runt 16-25 som kör någon jävla "schema" på sakerna dom gör, typ måndag ben onsdag biceps osvosv ..
liksom bara kötta !?
shit..
Okej, så du stör dig på de som tar sin träning så pass seriöst att de faktiskt planerar den??
Mitt främsta störningsmoment just nu är de som ockuperar plats bland de fria vikterna för att köra crunches på balansboll alt på träningsbänk - under den tiden som det är som mest folk på gymmet för dagen och då det finns ett eget rum för den sortens övningar.
Jag stör mig även på gymmets PT som lär ut otroligt skumma övningar till sina klienter - jag tror att han väljer övningar för att de inte ska klara av att träna själva utan måste fortsätta anlita honom för att kunna köra schemat han gett dem.