2010-02-21, 12:48
Bannlyst
Personliga tranare pa typ S.A.T.S som har armar som lampsladdar och syltrygg, som ska sta och visa hur strikt och fiiint man ska kora. Vax i haret och aldrig en svettdroppe, sonder solade sa tll och med Bjorn Ranelid ligger i la.
2010-02-21, 14:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Lebueff
Personliga tranare pa typ S.A.T.S som har armar som lampsladdar och syltrygg, som ska sta och visa hur strikt och fiiint man ska kora. Vax i haret och aldrig en svettdroppe, sonder solade sa tll och med Bjorn Ranelid ligger i la.
Efter att ha läst detta kommer jag få mardrömmar i natt
2010-02-21, 15:02
Medlem
sedan finns det några araber som står och drar upp tröjan för att kolla/visa sina magrutor. då vet man att den killen/mannen inte fått nåt på länge. om han måste stå och visa sina magrutor i ett gym fullt med killar. men sånt stör mig inte. jag skrattar inom mig. men tänker vilken efterbliven kille. han kommer nog gå hem efter träningen och runka när han kollar på sin magrutor hahaha
2010-02-22, 08:11
Medlem
IcyHots avatar
Brukar störa mig på araber och vissa andra invandrare. Förstår inte varför så många av dom envisas med att träna med bar överkropp. Sen verkar dom också ha problem att kommunicera i vanlig samtalston och istället närmast skriker till sina polare.
Blir såklart även irriterad på folk som inte bryr sig om att plocka bort vikter och utrustning efter sig.
2010-02-22, 10:07
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av IcyHot
Brukar störa mig på araber och vissa andra invandrare. Förstår inte varför så många av dom envisas med att träna med bar överkropp. Sen verkar dom också ha problem att kommunicera i vanlig samtalston och istället närmast skriker till sina polare.
Blir såklart även irriterad på folk som inte bryr sig om att plocka bort vikter och utrustning efter sig.

Det verkar som större delen av problemen folk stör sig på i den här tråden lätt skulle kunna avvärjas om ni kunde lägga mer än 200 spänn i månaden på ert gym. Vettefan vilken jävla gränd ni hittat ett ställe utan personal som säger till när folk tränar utan tröja och skriker.

Kanske inte de som är problemet, utan ni, era snåla jävlar?
2010-02-22, 12:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Sebastiano
Det verkar som större delen av problemen folk stör sig på i den här tråden lätt skulle kunna avvärjas om ni kunde lägga mer än 200 spänn i månaden på ert gym. Vettefan vilken jävla gränd ni hittat ett ställe utan personal som säger till när folk tränar utan tröja och skriker.

Kanske inte de som är problemet, utan ni, era snåla jävlar?

nja problemet är nog inte vi.
vi är där för att träna inte gapa och bete sig som en apa
2010-02-22, 14:27
Medlem
Code-Geasss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av cyprus
nja problemet är nog inte vi.
vi är där för att träna inte gapa och bete sig som en apa

vem äger problemet?
2010-02-23, 18:22
Medlem
Quixotes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Code-Geass
vem äger problemet?

Go to Oprah!
2010-02-24, 21:27
Medlem
ypluss avatar
Personer som tror att den primära anledningen till att man står framför spegel och kollar på sig själv när man kör är att man tycker om att se sig själv och därav måste dom visa detta genom att träna med ryggen mot spegeln.
2010-02-24, 21:41
Bannlyst
Jag stör mig på mig själv på ett gym, jag känner mig malplacerad, orolig för att jag gör fel i övningarna osv.
bajs.
2010-02-26, 17:32
Medlem
orengs avatar
Denna herre hade varit intressant att ha under samma gymtak: http://www.youtube.com/watch?v=7kVQbSg3drA&feature=player_embedded

Jag förstår inte ett ord men han är grymt vältränad och verkar vilja lära ut allt han kan...
2010-02-26, 23:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av oreng
Denna herre hade varit intressant att ha under samma gymtak: http://www.youtube.com/watch?v=7kVQbSg3drA&feature=player_embedded

Jag förstår inte ett ord men han är grymt vältränad och verkar vilja lära ut allt han kan...

Jävlar vad finnen snackar...
Smårolig video dock.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in