2009-02-26, 20:10
Medlem
Unixxals avatar
Ja vad tycker ni?

Det är (nästan) bara invandrare som gör brott här i Sverige!

Dom tar över landet, och sen fyller det med brottslighet och våldtäkter!

Vad tycker du vi ska göra för att ta bort dessa nerpestade gäng och brottslingar?
Senast redigerad av Unixxal 2009-02-26 kl. 20:33. Anledning: Ändrade rubrik
2009-02-26, 20:14
Medlem
menar du invandrare med utbildning som jobbar här eller kriminella invandrare?
2009-02-26, 20:17
Medlem
aCeees avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Freshbacken
http://www.youtube.com/watch?v=pE3KdIMTheE
Detta är vad som kommer bli av denna tråden.
2009-02-26, 20:28
Medlem
går väl inte skicka ut dom när man väl tagit in dom väl?, sålänge dom inte är begår brott. jag har alltid undrar över hur det kommer sig att just sverige har alla araber. skulle va intressant om det fanns nån statistik på det.
såhär tror jag det ser ut
60% svenskfödda
30% irakier,iranier,syrianer och andra araber
10% invandrare från andra länder f.d jugoslavien, afrika.

jag flyttar snart ut om det fortsätter såhär.
2009-02-26, 20:29
Medlem
hanssonss avatar
Ha kvar de som lyder lagen, ta bort de som inte gör det...
Sen förstår jag inte alla invandrare som klagar på Sverige, var tacksamma att ni får bo här i stället för att begå massor av brott.

Mvh Hanssons
Senast redigerad av hanssons 2009-02-26 kl. 20:31.
2009-02-26, 20:31
Medlem
Unixxals avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Freshbacken

Jag menar såklart kriminella invandrare. Eftersom dom utgör en stor del av brottsligheten i Sverige!!!!
2009-02-26, 20:32
Medlem
Unixxals avatar
Citat:
Ursprungligen postat av hanssons
Ha kvar de som lyder lagen, ta bort de som inte gör det...

Mvh Hanssons

WORD. Det är det jag menar.. Sorry alla invandrare om jag sårade er, men som sagt. Ni som sköter er är det inget problem
2009-02-26, 20:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av dobs
går väl inte skicka ut dom när man väl tagit in dom väl?, sålänge dom inte är begår brott. jag har alltid undrar över hur det kommer sig att just sverige har alla araber. skulle va intressant om det fanns nån statistik på det.
såhär tror jag det ser ut
60% svenskfödda
30% irakier,iranier,syrianer och andra araber
10% invandrare från andra länder f.d jugoslavien, afrika.

jag flyttar snart ut om det fortsätter såhär.

Flytta ut så lämnar du plats åt en ny.
2009-02-26, 20:55
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Unixxal
Ja vad tycker ni?

Det är (nästan) bara invandrare som gör brott här i Sverige!

Dom tar över landet, och sen fyller det med brottslighet och våldtäkter!

Vad tycker du vi ska göra för att ta bort dessa nerpestade gäng och brottslingar?

Vad tycker du vi ska göra med Dom svenska Pedofiler som e så kända runt om i världen och dom våldtäcktsmännen som dödar barn och våldtar dom..
Jag tycker du ska vara mer orolig för dom än blattar som sysslar med brott.. Och seriöst tror du det finns mer blattar som e kriminella än svenskar ge dig för fan det finns drygt 1 miljon utläningar och över 8 miljoner svenskar det går inte ihop..
Om vi kollar under 80 och 90-talet så va det svenskarna som härjade, ny nazistiska grupper MC gängen kom in och krigade helt villt..
Nazisterna på den tiden va jävligt råa MC gängen också och blattarna hade inte mycket och komma med, många vågade inte gå ut pga Nazisterna..
Idag så har dom gått ihop blattarna och Svenskarna därför blir det ännu starkare brottslighet..
Men tycker inte dagens brottslighet är värre än den på 80 och 90-talets och då va det bara svenskar som syssla med brott..
Tycker absolut inte att man ska lägga all skit som händer på blattar för så e det inte...
2009-02-26, 21:02
Medlem
Unixxals avatar
Citat:
Ursprungligen postat av oldboyback
Vad tycker du vi ska göra med Dom svenska Pedofiler som e så kända runt om i världen och dom våldtäcktsmännen som dödar barn och våldtar dom..
Jag tycker du ska vara mer orolig för dom än blattar som sysslar med brott.. Och seriöst tror du det finns mer blattar som e kriminella än svenskar ge dig för fan det finns drygt 1 miljon utläningar och över 8 miljoner svenskar det går inte ihop..
Om vi kollar under 80 och 90-talet så va det svenskarna som härjade, ny nazistiska grupper MC gängen kom in och krigade helt villt..
Nazisterna på den tiden va jävligt råa MC gängen också och blattarna hade inte mycket och komma med, många vågade inte gå ut pga Nazisterna..
Idag så har dom gått ihop blattarna och Svenskarna därför blir det ännu starkare brottslighet..
Men tycker inte dagens brottslighet är värre än den på 80 och 90-talets och då va det bara svenskar som syssla med brott..
Tycker absolut inte att man ska lägga all skit som händer på blattar för så e det inte...

Jag förstår att svennar också kan göra brott, men denna lilla mängd invandrare är det jag oroar mig över. Det är tyvvär så, att där jag bor finns det många "blattgäng" som muckar hela jävla tiden. Sen kommer det på nyheterna också.

Jag har inget emot invandrare eller "blattar". Men det jag har emot är blattar som gör brott. Vad skulle du säga om du bodde i Iran, och svenskar skulle invadera ert land och göra uppståndelse och brott?
2009-02-26, 21:21
Medlem
Tantaloras avatar
Jag tycker att TS kan starta tråd här: https://www.flashback.org/forumdisplay.php?f=226

/Mod

låser
Senast redigerad av Tantalora 2009-02-26 kl. 21:24.
2009-02-26, 21:23
Medlem
hanssonss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av oldboyback
Absolut det är inte acceptabelt att bete sig så som pedofiler,våldtäcksmän mm. beter sig. MEN när det är stora reportage i olika tidningar om " de mest efter sökta brottslingarna" (vet inte exakt orden men nåogt liknande) så finns det MAX 2 svenskar. Om man skulle göra likadant i något annat land så skulle det inte se ut så, där är majoriteten av brottslingarna ursprungligen fårn det landet.( Inte alla länder förutom Sverige då, finns säkert många andra länder där situationen ser likadan ut) Jag tycker det är väldigt lite. Så att blunda för verkligheten är helt fel. Det är många invandrare som är kriminella. That's it.
Det finns säker folk här inne som tror jag är nasist och det är jag verkligen inte!

Mvh Hanssons

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in