2009-02-26, 00:12
Medlem
Jag är uter efter någon webbutik som säljer Hoodia, helst en svensk sida.
Någon om har förslag?
Citera
2009-02-26, 00:13
Medlem
Tunemas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kotler
Någon om har förslag?

www.hoodia.se?
Citera
2009-02-26, 00:14
Medlem
soptippsbosses avatar
Ursäkta men, hahaha?
Citera
2009-02-26, 00:14
Medlem
BePositives avatar
Citat:
Någon om har förslag?

Testat google?`

edit: Pucktvåa...
Citera
2009-02-26, 00:16
Medlem
Dreass avatar
Citat:
Någon om har förslag?
Och du tror att det ska funka!?
Citera
2009-02-26, 10:28
Bannlyst
motion och rätt kost är det som gäller. Piller är skit
Citera
2009-02-26, 10:45
Medlem
Jag är medveten om att det går att söka sig till sådana sidor, men vill gärna ha förslag från er som faktiskt har beställt och kan rekomendera webbutiker. Så man inte blir scammad, finns ju gott om scamsidor.

Och om jag tror det ska funka eller inte, det får jag se. Det jag vet är att det har funkat för vissa. Och jag är redo att testa det för att dämpa mina hungerskänslor, då jag har försökt allt i att äta "rätt" mättande nyttig mat, men ändå har problem i att känna mig hungrig trots en rejäl måltid.
Citera
2009-02-26, 12:46
Medlem
Knif£ns avatar
tjena!
jag beställde hoodia från bodybuilding.com för nåt år sen. köpte två burkar på med 1000mg piller. vilket är starkare än de som finns på svenska sidorna. inklusive frakt blev det ändo bara hälften så dyrt. fast då var dollarn lägre förstås. tog dock 3veckor innan jag fick grejerna.

Jag tycker produkten funkar bra iallafall. fast jag var inte så känslig för det så jag fick ta 2piller per dosering. effekten tog i efter en halvtimma ungefär och man kände inget hunger alls men magen kändes tom ändo. skum känsla
sen slutar det funka efter 3 timmar så man får anpassa sig efter det. jag använde dem på kvällen så jag slapp suget efter snacks/godis vilket var mitt lilla problemområde så att säga.

Lycka till!
Citera
2009-02-26, 13:01
Medlem
Citat:
Jag är medveten om att det går att söka sig till sådana sidor, men vill gärna ha förslag från er som faktiskt har beställt och kan rekomendera webbutiker. Så man inte blir scammad, finns ju gott om scamsidor.

Och om jag tror det ska funka eller inte, det får jag se. Det jag vet är att det har funkat för vissa. Och jag är redo att testa det för att dämpa mina hungerskänslor, då jag har försökt allt i att äta "rätt" mättande nyttig mat, men ändå har problem i att känna mig hungrig trots en rejäl måltid.

är antagligen inte tillräckligt om du är hungrig, i med en rejäl smörklick i pastan eller potatismoset !
Citera
2009-09-22, 20:34
Medlem
En bump
är det nån som har beställt hodia ifrån http://www.hoodiamax.com/
hur snabbt gick det .
har hört att dom har klassar det som läkemedel
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto