2009-07-31, 02:20
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av brisingamen
En smärblandad njutning tycker jag , framför allt vid ägglossning, jag gillar det .

Det är väl bästa tidpunkten om man vill göra sin käraste gravid också. Då ska ju kuken bottna kvinnan för att bereda väg för spermierna.
Citera
2009-07-31, 02:27
Medlem
Artygs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Pirayafisk
Det är väl bästa tidpunkten om man vill göra sin käraste gravid också. Då ska ju kuken bottna kvinnan för att bereda väg för spermierna.

Det kanske är just därför det är "lite skönare" just då.
Citera
2009-07-31, 09:50
Medlem
hm..enl min Q kan de va skönt..dvs med nåt som når dit
men de måste tas lugnt isåfall..alltså inte bara banka på..då gör de ont
Citera
2009-07-31, 21:23
Medlem
Ungefär hur långt in är den? Är väl olika från person till person förstås men ungefär?
Citera
2009-07-31, 22:18
Medlem
Tashokus avatar
Citat:
Ursprungligen postat av micro113
Jag upplever det som skönt, mycket skönt, när killen går in ordentligt -- och har aldrig reflekterat över att det finns tjejer som tycker det gör ont.

1+

min tjej älskar när jag hugger hennes fitta med kuken, desto djupare och hårdare desto bättre.

Rätt jobbigt att utföra med min lille snopp dock:P
Citera
2009-07-31, 22:31
Medlem
jomenvisst84s avatar
Nog känns det när man slår i tappen med kuken allt. Men för oss är det ju inte obehagligt, kanske därför inte så många killar skrivit om det...
Citera
2009-07-31, 22:47
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av jomenvisst84
Nog känns det när man slår i tappen med kuken allt. Men för oss är det ju inte obehagligt, kanske därför inte så många killar skrivit om det...

Mjo, det och faktumet att tråden är gjord för att undersöka hur det känns för i vaginor när kuken dunkar livmoderstapp.
Citera
2009-07-31, 22:50
Medlem
BubbaSmiths avatar
Citat:
Ursprungligen postat av jomenvisst84

Det som är obehagligt för en kille är då tjejen har spiral insatt, och en metrev sticker ut ur livmodertappen (den enda kontakten med yttervärlden som spiralen har).
Att få den petandes på ollonet gör ont. Ont. Ont.
Citera
2015-09-10, 21:19
Medlem
För några år sen så träffade jag av och till en tjej som bara älskade att få livmodertappen rammad,
och då menar jag inte att bara stöta i den, utan hon ville att man skulle ramma den rakt på med full kraft.
I början var det lite besvärligt att hitta rätt vinkel, men efter ett tag så lärde vi oss vilka ställningar och hur jag skulle knulla henne för att pricka rätt.
Men eftersom livmodertappen drar sig undan när en tjej blir riktigt upphetsad och min kuk inte är så mycket över medel längd, så nåde jag inte fram om vi knullade för länge,
utan kort och intensivt var vad som gällde.

Jag kan också tillägga att iallafall jag också tyckte det var extra skönt.
Att få ollonet lite extra stimulerat samtidigt som man både ser och hör hur tjejen får lite extra njutning är väldigt härligt.

Tyvärr så kom vi ifrån varandra under ett tag, och under den tiden så hade hon tydligen varit lite slarvig,
Blivit gravid, gjort abort, och efter aborten fått den obligatoriska spiralen.
Eftersom spiralen gjorde att det gjorde ont både för mig och henne, så blev det inget mer livmodertapp ramande
Citera
2015-09-12, 01:54
Medlem
HighwayDelights avatar
Nej det är inte skönt, speciellt inte om man har sex med någon som är välhängd!
Citera
2015-09-12, 10:24
Medlem
tuutas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av tobbesmamma
Ja som rubriken lyder gör det ont eller är det skönt?

Det gör ont!!
Citera
2015-09-12, 13:22
Medlem
Har aldrig reflekterat över detta eller upplevt hur det har tagit stopp, ialla fall inte de senaste 10 åren. Tror nog att i princip alla tjejer jag haft en sexuell relation med i vuxen ålder har uppskattat att, efter att ha blivit rejält uppvärmda först, ta kuken hårt och djupt. Min kuk är fö rätt stor utan att slå några rekord.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in