2009-03-06, 20:06
Medlem
Aj aj, det gör ju jätteont om det blir för hårda stötar!
Såg ett klipp för nån dag sedan där de satt in en spekulum så man såg livmodertappen, så höll de på att liksom knulla det lilla hålet, livmodermunnen, med en liten plastpinne.
Det måste ju var allt annat än skönt?
Livmodertappen är känslig som fan!
Citera
2009-03-06, 20:13
Medlem
tror inte du läste så noga tidigare.. som sagt varit med många tjejer därav att jag tagit mig samman att skriva inlägg här.
g-punkten är ju klar den kommer alla snubbar åt med lite vilja.. sen finns det en punkt som sitter en bit ovanför gpunkten och sen ytterligare en punkt längst upp i slidan på baksidan och det är dessutom den punkt som utger mer kvinnligt "glidmedel" vid samlag, och även den "orsakar" orgasm men som sagt den sitter ganska långt inne på baksidan
Citera
2009-03-07, 01:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av supra84
ok. min tjej vill helst inte knulla vid mens, möjligtvis sista dagarna då men inte fan snackar hon om nån svullen tapp då föresten skumt att du som kvinna inte har nåt aytt säga om punkten bakom tappen som ger orgasm, kanske undviker lite från topic men ändå intressant.. alla vill väl veta allt om kvinnas alla erogena zoner

Klart det inte undviker från topic de är ju de regionerna vi utforskar i denna tråd.
Citera
2009-03-07, 01:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av gutegirl
Aj aj, det gör ju jätteont om det blir för hårda stötar!
Såg ett klipp för nån dag sedan där de satt in en spekulum så man såg livmodertappen, så höll de på att liksom knulla det lilla hålet, livmodermunnen, med en liten plastpinne.
Det måste ju var allt annat än skönt?
Livmodertappen är känslig som fan!

Har du länk?
Citera
2009-03-07, 01:25
Medlem
Citat:
tror inte du läste så noga tidigare.. som sagt varit med många tjejer därav att jag tagit mig samman att skriva inlägg här.
g-punkten är ju klar den kommer alla snubbar åt med lite vilja.. sen finns det en punkt som sitter en bit ovanför gpunkten och sen ytterligare en punkt längst upp i slidan på baksidan och det är dessutom den punkt som utger mer kvinnligt "glidmedel" vid samlag, och även den "orsakar" orgasm men som sagt den sitter ganska långt inne på baksidan

Tycker vi behöver lite kvinnor i tråden som bekräftar denna punkt.
Citera
2009-03-07, 01:45
Medlem
myrrhas avatar
Citat:
ööh för mig är det så klitoris som orsakar orgasm, och om inte min egen anatomi har lurat mig grovt så sitter den inte på insidan...
Citera
2009-03-07, 01:50
Medlem
Jag har aldrig varit med om att det varit annat än fruktansvärt smärtsamt...
Citera
2009-03-07, 02:18
Medlem
Grumbledocks avatar
Har inte hört om någon som uppskattat "massage" av sådan form.
Citera
2009-03-07, 14:35
Bannlyst
Konstig fråga. För mig sitter livmodertappen snett uppåt, inte längst in, så min kille glider ju liksom över den hur man än har sex. Jag känner inte specifikt "att nu bankar han mot livmodertappen" utan jag känner om han kommer åt min g-punkt mer, som sitter strax innan, vilket han gör i vissa ställningar.
Citera
2009-03-07, 14:37
Bannlyst
Citat:

"kvinnligt glidmedel" kommer från körtlar som sitter strax innaför slidöppningen.
Citera
2009-07-31, 01:05
Medlem
Just4FuckingFuns avatar
det gör ont som fasen om ni stöter på!!
Citera
2009-07-31, 01:14
Medlem
brisingamens avatar
En smärblandad njutning tycker jag , framför allt vid ägglossning, jag gillar det .
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in