2009-03-06, 18:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Pratbubblan
Japp, min är gigantisk när den är svullen. Inget, inte ens ett finger, kan passera bakom eller framför som supra84 hävdar hur mycket jag än skulle flytta på mig vid sådana tillfällen. Precis som kukar och pungar är skapade olika så är livmoderstappar och fittor det också.

tror det är där "problemet" ligger... hur pass djupt det är framför/bakom livmodertappen. kanske så sticker den ut mer på tjejer som kan ta den djupare...
Citera
2009-03-06, 18:10
Medlem
Pratbubblans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av supra84
tror det är där "problemet" ligger... hur pass djupt det är framför/bakom livmodertappen. kanske så sticker den ut mer på tjejer som kan ta den djupare...

Jag vet inte hur mycket den ska sticka ut men jag har inga svårigheter att själv känna den och den växer rejält utåt/framåt i slidan när den är svullen.
Citera
2009-03-06, 18:12
Medlem
Pratbubblan

Kan du inte ha sex när den är svullen överhuvudtaget ?
Citera
2009-03-06, 18:18
Medlem
Pratbubblans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av tobbesmamma
Kan du inte ha sex när den är svullen överhuvudtaget ?

Jodå, bara inte djup pang-på-penetrering ā la ramning. Och jag har ingen pyttekort slida, så det går utmärkt så länge tränger in lagom mycket.

Nu har jag som sagt var spiral och ingen mens längre tack vare den. Är därför inte svullen på samma sätt. Men då jag använde p-piller fick grabbarna vara försiktiga t ex vid penetrering bakifrån, då mina ben var på killens axlar och andra ställningar för djupare penetrering.
Citera
2009-03-06, 18:24
Medlem
kollar man på tex denna bilden: http://sv.wikipedia.org/wiki/Fornix_vaginae
där ser man tydligt att det är djupare bakom tappen..
känna tappen kan jag göra på min tjej också med långfingret och då känner man rätt snabbt att det går att känna köttet framför tappen men tar man fingret bakom så fortsätter det djupare in där.
min tjej kan inte själv känna så långt in själv och vad hon själv säger så går kuken bakom tappen om kuken är längre.. och för övrigt så fins där en annan punkt som får det att gå för henne.. (nr 11) söker man så finns det något där som framkallar orgasm
Senast redigerad av supra84 2009-03-06 kl. 18:29.
Citera
2009-03-06, 18:37
Medlem
Citat:
Jodå, bara inte djup pang-på-penetrering ā la ramning. Och jag har ingen pyttekort slida, så det går utmärkt så länge tränger in lagom mycket.

Nu har jag som sagt var spiral och ingen mens längre tack vare den. Är därför inte svullen på samma sätt. Men då jag använde p-piller fick grabbarna vara försiktiga t ex vid penetrering bakifrån, då mina ben var på killens axlar och andra ställningar för djupare penetrering.

Okey, verkar lite jobbigt att inte kunna ha sex en tio dar per månad.

Gillar din signatur btw.
Citera
2009-03-06, 18:38
Medlem
Pratbubblans avatar
Citat:
kollar man på tex denna bilden: http://upload.wikimedia.org/wikipedi...al_nolabel.png

där ser man tydligt att det är djupare bakom tappen..
känna tappen kan jag göra på min tjej också med långfingret och då känner man rätt snabbt att det går att känna köttet framför tappen men tar man fingret bakom så fortsätter det djupare in där.
min tjej kan inte själv känna så långt in själv och vad hon själv säger så går kuken bakom tappen om kuken är längre.. och för övrigt så fins där en annan punkt som får det att gå för henne.. minns ej vad den kallas

Jag har sedan jag började föra in tamponger för 35 år sedan kunnat nå ända längst in med fingret om jag ställer ena benen på toalettstolen. Alla hålrum är utforskade. Och min livmoderstapp har i menstider varit lika jävla öm att trycka in ett finger eller tampong bakom/framför. Hur jag än justerat har det inte varit möjligt att stå ut med smärtan. Det är möjligt att din flickvän inte har en lika öm tapp. Alla har inte det som du märkt i tråden.

Min svullna tapp gör vid mens så ont att det är en utdragen pina att tömma tarmen pga ömheten. Hur det hänger ihop vet jag inte. Men tarmtömning känns i tappen de första dagarna av mensen. Och (blodfyllda) tamponger trycker på tappen så jag har svårt att jobba. Den som kom på spiralen och därmed fick stopp på min mens är värd nobelpriset! De senaste åren har varit en fröjd. Mitt underliv mår toppen. Och jag kan ha sex i alla vinklar och ställningar.
Citera
2009-03-06, 18:45
Medlem
Pratbubblans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av tobbesmamma
Okey, verkar lite jobbigt att inte kunna ha sex en tio dar per månad.

Gillar din signatur btw.

Precis. Men samlag har jag alltid haft vid mens - öm tapp eller ej. Han får bara ta det lite lugnare och undvika bakifrån.

Citatet i signaturen är från en av dagens trådar där en bitter ung man får frispel.

https://www.flashback.org/showthread.php?t=863763
Citera
2009-03-06, 19:19
Medlem
Citat:
Precis. Men samlag har jag alltid haft vid mens - öm tapp eller ej. Han får bara ta det lite lugnare och undvika bakifrån.

ok. min tjej vill helst inte knulla vid mens, möjligtvis sista dagarna då men inte fan snackar hon om nån svullen tapp då föresten skumt att du som kvinna inte har nåt aytt säga om punkten bakom tappen som ger orgasm, kanske undviker lite från topic men ändå intressant.. alla vill väl veta allt om kvinnas alla erogena zoner
Citera
2009-03-06, 19:42
Medlem
Pratbubblans avatar
Citat:
ok. min tjej vill helst inte knulla vid mens, möjligtvis sista dagarna då men inte fan snackar hon om nån svullen tapp då föresten skumt att du som kvinna inte har nåt aytt säga om punkten bakom tappen som ger orgasm, kanske undviker lite från topic men ändå intressant.. alla vill väl veta allt om kvinnas alla erogena zoner

Mens försvårar, men inte hindrar inte sex tycker jag. Lika mycket lust.

Tror du att alla kvinnor funkar likadant? Att alla har samma erogena zoner?? Du har bara haft en tjej förmodar jag? Nu ska du få veta något: alla tjejer har inte samma erogena zoner och får inte orgasm på samma sätt. Precis som att alla män inte går igång på samma saker. Min förra pojkvän blev superkåt av att jag klämde rejält i hans pung och tog punggrepp. Slickade grundligt och noggrant. Min nuvarande tycker beröring av pungen kittlar och vill inte att jag rör där. Själv får jag nästan orgasm om man biter mig så hårt i mina bröstvårtor att blodvite kan uppstå. Men vet du vad, alla tjejer blir INTE kåta av det där med bröstvårtorna. Otroligt men sant med tanke på hur skönt det är.
Senast redigerad av Pratbubblan 2009-03-06 kl. 19:46.
Citera
2009-03-06, 19:54
Moderator
NewDeers avatar
Ibland gör det vidrigt ont, ibland känns det bara obehagligt.

Förstår inte varför killar vill ha långa kukar när inte ens tjejerna gillar det?
Citera
2009-03-06, 19:59
Medlem
Cold_ones avatar
Citat:
Ursprungligen postat av freddeNN
Ni killar som kommit mot livmodertappen på tjejer då...Hur känns det för er?

Känns ok när tjejen är on top. men kör man doggy eller missionären så känns det konstigt. Brukar då dra ut kuken och massera ollonet
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in