Jag börjar bli tokig på att varje gång jag går in och kollar i diverse mappar så ligger de huller om buller och inget ligger i ordning, jag måste ordna efter namn varje gång så att det ligger rätt.
Ni som har haft Mac längre än mig och kan detta underbara system bättre än jag, kan ni komma med ett bra tips så att det ALLTID sorteras rätt?
Jag börjar bli tokig på att varje gång jag går in och kollar i diverse mappar så ligger de huller om buller och inget ligger i ordning, jag måste ordna efter namn varje gång så att det ligger rätt.
Ni som har haft Mac längre än mig och kan detta underbara system bättre än jag, kan ni komma med ett bra tips så att det ALLTID sorteras rätt?
Det viskas ju om att Finder kommer att skrivas om till Snow Leopard. Som det är nu klarar jag inte av Finder alls. Det är helt enkelt som att sitta med en dator från andra världskriget. Jag kör Path Finder till Snow Leopard kommer och det fungerar riktigt tillfredsställande. Det är ju med andra ord ett tips.
Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!