Flashback bygger pepparkakshus!
  • 1
  • 2
2009-02-25, 20:11
Medlem
everythinglastss avatar
Lite knäpp fråga kanske men har någon provat att injicera propavan?
Paroxetin kanske?
Är ju medveten om att att det inte är några mediciner att flumma på men det kanske ger någon slags intressant effekt?
Citera
2009-02-25, 20:14
Medlem
xpitzs avatar
Prova och se
Citera
2009-02-25, 20:16
Medlem
everythinglastss avatar
Jag funderar nästan på det bara för att jag är så jävla uttråkad,i rent vetenskapligt syfte alltså.
Citera
2009-02-25, 20:18
Medlem
everythinglastss avatar
Tar man typ 3-4 propavan kan man ju bli lite snurrig,visserligen inte behagligt snurrig men ändå.Och om den snurrigheten kommer på två sekunder kanske det känns.....intressant?
Citera
2009-02-25, 20:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av everythinglasts
Tar man typ 3-4 propavan kan man ju bli lite snurrig,visserligen inte behagligt snurrig men ändå.Och om den snurrigheten kommer på två sekunder kanske det känns.....intressant?

Testa! Jag har skjutit flytande theralen, i vanliga fall så blir jag inte speciellt trött av theralen men när jag skjuter skiten så blir jag sömning som fan och somnar rätt snabbt.
Citera
2009-02-25, 21:08
Medlem
AntiAliass avatar
Tror inte det skulle va någon mening med det. Man kan inte flumma på propavan oavsett.

Stilnoct däremot, som ju går att knarka kan man skjuta men jag tycker t om att det ger sämre effekt än att ta dom oralt eller rektalt faktiskt, konstigt nog.
Citera
2009-02-25, 21:33
Medlem
Luffarhundens avatar
Jag fick skäll när jag frågade om man kunde röka Lergigan på folie för snabbare effekt...

Du får gärna återkomma med en liten rapport när du har provat.
Citera
2009-02-25, 21:47
Medlem
Macgarvers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av everythinglasts
Lite knäpp fråga kanske men har någon provat att injicera propavan?
Paroxetin kanske?
Är ju medveten om att att det inte är några mediciner att flumma på men det kanske ger någon slags intressant effekt?

Snälla, tänk för guds skull....2 skitpreparat med massa bindmedel.
Hur kan du vara så desperat? Köp något riktigt knarkeliknark istället.
Citera
2009-02-25, 23:39
Medlem
How stupic can a nigger bee

Propavan skjuta eeeeh prova men den enda effekten du kommer få är myrkryp i benen ååå lite trött men du kommer iallafall inte kunna sova pga myrkryp.....
Citera
2009-02-25, 23:46
Medlem
Jan-gustavs avatar
Jag tror INTE att det är någon bra idé. Att över huvud taget skjuta tabletter är ofta en väldigt dålig idé med tanke på allt bindemedel som kan orsaka blodproppar(?). och.. ja... propavan. Jag sätter en piggelin på att du inte kommer tycka det är varken behagligt eller roligt någonstans om du gör det.

När jag använder propavan i sovsyfte brukar det sluta med att jag blir så mentalt handikappad att jag inte kan bilda sammanhängande meningar innan jag går och lägger mig, och jag kan inte tänka mig att det på något sätt vore roligt om denna obehagliga effekt kom jättesnabbt
Citera
2009-02-26, 03:00
Medlem
Slottas avatar
min första tanke var en gigantisk myrstack som liknar din kropp. gör det för f-n INTE!
Citera
2009-02-26, 03:03
Medlem
girlie-girlies avatar
mycket mycket intressant tråd.

eeh
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto