2009-02-25, 19:36
Medlem
Hej. Någon som vet vart man kan köpa in just restaurangmenyer (pärmarna alltså) och glasunderlägg i skinn så billigt som möjligt??

Har ett litet projekt på g =). hehe...
Citera
2009-02-25, 19:46
Medlem
csts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av johangeijstedt
Hej. Någon som vet vart man kan köpa in just restaurangmenyer (pärmarna alltså) och glasunderlägg i skinn så billigt som möjligt??

Har ett litet projekt på g =). hehe...
Restaurangmenyer borde inte vara några problem att få tag i, det lät heller inte så intressant. Men underlägg i skinn, det tror jag inte ens att jag har sett, finns det verkligen? Det låter som något man måste specialbeställa.
Citera
2009-02-25, 23:11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av cst
Restaurangmenyer borde inte vara några problem att få tag i, det lät heller inte så intressant. Men underlägg i skinn, det tror jag inte ens att jag har sett, finns det verkligen? Det låter som något man måste specialbeställa.

Det finns:

http://www.bizy.se/show_product_pict...p?artnr=658012

Men är förhållandevis dyra. Tänkte mer om nån hade några tips om någon återförsäljare som kan tänkas sälja dessa?

Det behöver heller inte vara skinn. Men det ska vara en "mjuk" yta och de ska vara svarta.
Citera
2009-02-26, 00:35
Medlem
unsungs avatar
Citat:
Det finns:

http://www.bizy.se/show_product_pict...p?artnr=658012

Men är förhållandevis dyra. Tänkte mer om nån hade några tips om någon återförsäljare som kan tänkas sälja dessa?

Det behöver heller inte vara skinn. Men det ska vara en "mjuk" yta och de ska vara svarta.

Kan inte dina leverantörer stå för dessa?
Citera
2009-02-26, 02:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av unsung
Kan inte dina leverantörer stå för dessa?

Jo, om jag hade nån så. Det var jag ville ha tips med, någon som leverarar sådanna saker till ett bra pris.
Citera
2009-02-26, 08:56
Medlem
Panchreas avatar
Underlägg i skinn har jag sett någonstans. Bannemig om det inte var IKEA?

Annars så kan det bara ha varit på DUKA eller likande. Spring in en sväng och kolla. Dessa var i svartskinn (fake-skinn såklart).
Citera
2009-02-27, 01:15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Panchrea
Underlägg i skinn har jag sett någonstans. Bannemig om det inte var IKEA?

Annars så kan det bara ha varit på DUKA eller likande. Spring in en sväng och kolla. Dessa var i svartskinn (fake-skinn såklart).

Det ska jag absolut göra vid tillfälle. Fake spelar ingen roll (annars kan ju priserna till kund bli hutlösa haha), huvudsaken är att det ser bra ut.
Citera
2009-03-03, 14:35
Medlem
Karl-Bertils avatar
När jag sökte efter nått helt annat hittade jag http://www.oana.nu/. Om du handlar där kan du ju ge en recension sedan?
Citera
2009-03-04, 01:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Karl-Bertil
När jag sökte efter nått helt annat hittade jag http://www.oana.nu/. Om du handlar där kan du ju ge en recension sedan?

Jag hittade dock varken menyer eller underlägg där?

Konstigt. Trodde det skulle vimla av grossister för sånt här??? Vart köper alla pizzerior sina menyer liksom? Måste nog ut på stan en sväng i mornn o höra med lite ställen..
Citera
2009-03-04, 17:21
Medlem
Karl-Bertils avatar
Citat:
Jag hittade dock varken menyer eller underlägg där?

Konstigt. Trodde det skulle vimla av grossister för sånt här??? Vart köper alla pizzerior sina menyer liksom? Måste nog ut på stan en sväng i mornn o höra med lite ställen..
Tror det fanns två olika menyer där, kanske inga underlägg (om det är typ bordstabletter du menar?)
Citera
2009-03-05, 13:34
Medlem
Ah, nu hittade jag, iof bara 1 meny. Skickade ett mail till dom och frågade om det fanns utan själva menytrycket för det vill jag inte ha.

Hittade även underläggen på DUKA som någon tipsade om. Ska provtrycka ett förhoppningsvis till helgen o se om det blir fint!
Citera
2009-03-11, 12:05
Medlem
El Zorros avatar
Ekonomi -> mat

/Mod
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem