Flashback bygger pepparkakshus!
2009-02-25, 17:07
Medlem
hummer1s avatar
Vet inte om det finns en tråd kring detta program redan men fann inget..

Jag har laddat hem ett gratis program som heter Pandora Pc men har inte hittat någon användar manual. Finns någon som med enkla termer kan förklara hur man använder det eller kanske har en länk där jag kan ladda ner en manual? Tacksam för all hjälp!
Citera
2009-02-25, 18:37
Medlem
Perssonds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av hummer1
Vet inte om det finns en tråd kring detta program redan men fann inget..

Jag har laddat hem ett gratis program som heter Pandora Pc men har inte hittat någon användar manual. Finns någon som med enkla termer kan förklara hur man använder det eller kanske har en länk där jag kan ladda ner en manual? Tacksam för all hjälp!

jag googlade på Pandora PC, första träffen deras hemsida, å där fanns...trumvirvel......usermanual
Citera
2009-02-25, 19:11
Medlem
dobbelinas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Perssond
jag googlade på Pandora PC, första träffen deras hemsida, å där fanns...trumvirvel......usermanual
He he !
Trumvirvel, fanfar och revelj
Citera
2009-02-26, 10:11
Medlem
hummer1s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Perssond

Hm jo men dessvärre kommer jag inte åt den sidan till följd av nån #¤%@$ brandväggs spärr mitt jobb har
Citera
2009-02-26, 12:42
Citat:
Ursprungligen postat av hummer1
Hm jo men dessvärre kommer jag inte åt den sidan till följd av nån #¤%@$ brandväggs spärr mitt jobb har

om du har en brandväggsspärr borde du inte kunna ladda ner program?
Citera
2009-02-27, 07:55
Medlem
hummer1s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av srAz
om du har en brandväggsspärr borde du inte kunna ladda ner program?

Av någon märklig anledning fungerade det men inte att gå in på vissa sidor typ den tidigare nämnda...så det är därför jag söker manualen separat
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in