2003-09-24, 13:19
Medlem
L_BRUCEs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av David
Nej, det står inte ovan. Vem har påstått det?

Jag skiter också fullståndigt i Daniels sexuella läggning, och tycker inte att det är intressant att diskutera. Lika ointressant vore att starta en tråd om din mammas sexuella läggning, jag fattar inte vad som är så märkvärdigt med en homosexuell journalist?

Daniels sexuella läggning är lika intressant som dom ämnen han skriver om. Jag avskyr både Daniel och tidningen Aftonbladet. Det bästa vore ju om folk slutade läsa skiten och framförallt länka dit, tycker inte det är mer än rätt att medlemmar här på flashback och andra ställen visar upp Daniels och skvallerjournalister/dåliga journalisters smutsiga byk. Även om jag aldrig tar Info-14 på allvar, man kan ju faktiskt sålla bort det man tycker saknar relevans. Det är alltid intressant att se missförhållanden/felaktigheter bland den "kår" i Sverige som anser sig själva klanderfria i sitt uppträdande både politiskt och moraliskt. Många klagar på dålig jounalistik men få tar avstånd från den helt. Om det enda som vore "fel" på Daniel var att han var en "bajspackare" så skulle förmodligen det inte finnas så många trådar om den mannen...
Citera
2003-09-24, 14:06
Medlem
perifärs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Roger Persson
sånt som normalt intresserar bögar, (schlagerfestivalen, Fame Factory och kändisskvaller om kungahuset).

Någon som vet?

// Roger P.

Vad är det för dynga? "som normalt intresserar bögar"

Hur jävla låg takhöjd kan man ha?
Citera
2003-09-24, 14:18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av NordicRage
Vad var fel, och hur kan du stärka det? Lätt att spela från bänken och anklaga info-14 för felaktighet, men det är svårare att säga varför. Jag är ganska säker på att info-14 är sanningsenlig i sin artikel.

Först och främst tycker jag att alla ska tänka över följande.
Info-14 skriver aldrig under sina artiklar med annat än "redaktionen". Dom har heller ingen ansvarig utgivare?
Dom kan skriva vad skit som helst, vilka påståenden som helst, och ingen står för det. Eller kan stå till svars för det.

Sen läs kritiskt!!!

Dom skriver om faktafel och strypning av information! Vilka faktafel? Och vadå strypning?? Det märks att dom inte vet hur det fungerar med information och poliskällor....

Vidare...
Daniel Nyhlen är mig veterligen nöjesreporter. Att han kastades in i en kriminalartikel (en av dom senare i en rad)var säkert en ren engångsgrej. Varvid han återgick till nöje (hov?).
Han är vad jag vet inte redaktör för spy bars blaska sedan ett bra tag.

Vad det gäller mailet från Wennman är ju det en anna historia. Och kan läsas hos Resumé. Mailet var alltså från Wennman men Nyhlen omnämdes. Info-14 journalistik får det direkt att mailet var från Nyhlen.
Det är som fan läser bibeln när Info-14 skriver.

Och till slut? Hur jävla intressant är det??
Snacka om "Hänt Extra" på Info-14
Citera
2003-09-24, 14:21
Medlem
Mihailovics avatar
Citat:
Ursprungligen postat av _Spirou_
Först och främst tycker jag att alla ska tänka över följande.
Info-14 skriver aldrig under sina artiklar med annat än "redaktionen". Dom har heller ingen ansvarig utgivare?
Dom kan skriva vad skit som helst, vilka påståenden som helst, och ingen står för det. Eller kan stå till svars för det.

Sen läs kritiskt!!!

Dom skriver om faktafel och strypning av information! Vilka faktafel? Och vadå strypning?? Det märks att dom inte vet hur det fungerar med information och poliskällor....

Vidare...
Daniel Nyhlen är mig veterligen nöjesreporter. Att han kastades in i en kriminalartikel (en av dom senare i en rad)var säkert en ren engångsgrej. Varvid han återgick till nöje (hov?).
Han är vad jag vet inte redaktör för spy bars blaska sedan ett bra tag.

Vad det gäller mailet från Wennman är ju det en anna historia. Och kan läsas hos Resumé. Mailet var alltså från Wennman men Nyhlen omnämdes. Info-14 journalistik får det direkt att mailet var från Nyhlen.
Det är som fan läser bibeln när Info-14 skriver.

Och till slut? Hur jävla intressant är det??
Snacka om "Hänt Extra" på Info-14

Spirou= Daniel Nyhlén?
Citera
2003-09-24, 14:41
Medlem
L_BRUCEs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av perifär

Nja, det är ju snarare så att Daniels läsarkrets består av samhällets "smalbegåvade" och lågutbildade.
Citera
2003-09-24, 15:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av L_BRUCE
Nja, det är ju snarare så att Daniels läsarkrets består av samhällets "smalbegåvade" och lågutbildade.

Ja ni verkar vara många som har läst honom med tanke på alla åsikter.
Citera
2003-09-24, 16:22
Medlem
L_BRUCEs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av _Spirou_
Ja ni verkar vara många som har läst honom med tanke på alla åsikter.

Ja, det har ju blivit ganska mycket fokus på honom här inne på flashback i alla fall, hade jag inte tyckt att det var kul att läsa saker här inne på forumet hade jag inte vetat vem karln är..... Aftonbladet, Se och hör, Svensk Damtidning är sånt som jag i största mån försöker undvika.. Det är tragiskt att se hur dessa medier blir mer och mer cyniska, Anders Gerdin och hans gelikar sitter säkert på sin redaktion och tänker fram saker som den svenska "underklassen" kan förfasas över exempelvis en dokusåpastjärna som visar brösten eller liknande. Hittar man ingen nyhet så kan man ju alltid hitta på en eller hur?

Edit
Att påstå att jag skulle läsa Atfonbladet är en så grov förolämpning att det borde rendera en varning!
Citera
2003-09-24, 16:38
Medlem
JakeTheSnakes avatar
http://www.yosthlm.com/dyn_images/articles/normal/10924/11.jpg

http://www.yosthlm.com/dyn_images/articles/normal/11020/026.jpg

säkert jättestraight...
Citera
2003-09-24, 16:39
Medlem
Fonuss avatar
Jag tror det ska vara stjärngosse...
Citera
2003-09-24, 17:21
Medlem
Citat:
Edit
Att påstå att jag skulle läsa Atfonbladet är en så grov förolämpning att det borde rendera en varning!

Du skulle kanske testa? Det är lättare att ha en objektiv syn då...
Citera
2003-09-24, 18:06
Medlem
Citat:
Självklart har jag tittat i den tidningen, köpa den skulle jag dock aldrig göra, hur skulle jag annars veta att den är värdelös, min objektivitet är uppenbarligen bättre än din, jag väljer hellre att läsa och se mer seriös "media". Men läs vidare i Aftonbladet du, är säkert en tidning i din klass...

Ok, jag tyckte du skrev "att påstå att jag läser tidningen" skulle rendera i en varning.
Nu glider tråden lite. Men jag är nyfiken på vilken "seriös" media du läser?
Och ja, jag fortsätter läsa Aftonbladet. Jag bortser från de 2/3 av tidningen som säkert andra uppskattar, och finner mycker god journalistik i de resterande 1/3.
Citera
2003-09-24, 19:42
Medlem
banansoppas avatar
Quote:
--------------------------------------------------------------------------------
Originally Posted by Roger Persson
sånt som normalt intresserar bögar, (schlagerfestivalen, Fame Factory och kändisskvaller om kungahuset).

Någon som vet?

// Roger P.
--------------------------------------------------------------------------------

Citat:
Ursprungligen postat av perifär

Du kan ju kolla böghalten på deltagarna i programmen.
Angående skvaller å sånt, det äre bara kärringar som läser.
Om det vore en kille som intreserade sig för det, så måste han vara lite halvfjollig.

åååh meeen guuuud är Barbados Magnus döpt, åååh villken gala!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in