2003-09-23, 04:25
Bannlyst
Jag läste denna artikel i Info 14, via en länk i FNA Länktips som jag fick nu precis...
http://info14.com/artiklar.php?id=75

Stämmer detta? Är Daniel Nyhlén riddare av det köttiga spjutet? Har han verkligen utövat sodomi? Nog för att han är bögig och nog för att han enbart skriver om sånt som normalt intresserar bögar, (schlagerfestivalen, Fame Factory och kändisskvaller om kungahuset).

Någon som vet?

// Roger P.
Citera
2003-09-23, 06:23
Medlem
crippas avatar
På din fråga svarar vi - JA
Citera
2003-09-23, 07:27
Medlem
risken är stor att det är så, ja...
Citera
2003-09-23, 12:17
Medlem
moles avatar
Han e tvestjärt
Citera
2003-09-23, 12:40
Medlem
Davids avatar
Ursäkta, men är detta verkligen intressant? Börjar likna Se & Hör här på forumet... Gå ut på stan så kommer ni att träffa säkert 100 bögar utan att veta om att de är bögar... Daniel är varken bättre eller sämre som journalist p.g.a. sin läggning...
Citera
2003-09-23, 12:51
Medlem
LadyTieras avatar
Citat:
Ursprungligen postat av David
Ursäkta, men är detta verkligen intressant? Börjar likna Se & Hör här på forumet... Gå ut på stan så kommer ni att träffa säkert 100 bögar utan att veta om att de är bögar... Daniel är varken bättre eller sämre som journalist p.g.a. sin läggning...

Står väll inte ovan att han är sämre som journalist pga att han ev är gay?

Skiter vilket kön ni tänder på men finner det dock intressant att diskutera
Citera
2003-09-23, 14:59
Medlem
moles avatar
Jag hade hellre satt på Danne om jag vetat att han e straight
Nu när han e tvestjärt så e det ingen sport längre
Ang. hans journalistik....För mig är en person som skriver skvaller om andra ingen "riktig" journalist
Citera
2003-09-23, 18:36
Medlem
paparazzis avatar
Skvaller och rykten om Daniel (eller "Danny Quisling" som han kallas i artikeln):
http://www.sylvester.se/content/column.asp?itemid=1145
Citera
2003-09-23, 19:39
Medlem
Visst..

Visst är det så.
Men det mesta i info-14 artikel är rena lögnen. Trist att FB tar in skit från Info-14 i nyhetsbreven. Rena skvallerblaskan.
Citera
2003-09-23, 21:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av _Spirou_
Visst är det så.
Men det mesta i info-14 artikel är rena lögnen. Trist att FB tar in skit från Info-14 i nyhetsbreven. Rena skvallerblaskan.

Vad var fel, och hur kan du stärka det? Lätt att spela från bänken och anklaga info-14 för felaktighet, men det är svårare att säga varför. Jag är ganska säker på att info-14 är sanningsenlig i sin artikel.
Citera
2003-09-23, 21:55
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av paparazzi
Skvaller och rykten om Daniel (eller "Danny Quisling" som han kallas i artikeln):
http://www.sylvester.se/content/column.asp?itemid=1145

Haha! Det där var så vackert att jag tror jag blir kåt! =)
Så lille Daniel är alltså även kokainsniffare och en som gillar att fota porrbilder på fulla ungar? =)
Citera
2003-09-24, 09:27
Medlem
Davids avatar
Citat:
Ursprungligen postat av LadyTiera
Står väll inte ovan att han är sämre som journalist pga att han ev är gay?

Skiter vilket kön ni tänder på men finner det dock intressant att diskutera

Nej, det står inte ovan. Vem har påstått det?

Jag skiter också fullståndigt i Daniels sexuella läggning, och tycker inte att det är intressant att diskutera. Lika ointressant vore att starta en tråd om din mammas sexuella läggning, jag fattar inte vad som är så märkvärdigt med en homosexuell journalist?
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in