• 1
  • 2
2009-02-25, 16:27
Medlem
Det finns ju penispumpar också, men jag har aldrig sett någonstans att de verkat göra någon skillnad. Hade min kuk växt 10cm i omkrets och 10cm på längden hade jag garanterat testat! Däremot får ju en fittpump fittan å bli jättestor, nästan garanterat om man kikar på alla videos! Ser ju jättelätt ut!

Som någon sa, visst borde den väl bli känsligare?!

Och som en del andra säger, vi klarar oss utan tillbehör.
Visst, jag tycker sex är jätteskönt utan tillbehör och använder sällan något, förutom någon gång jag testat att köra dildos/pluggs på tjejer för att krydda det lite och de flesta kan vittna om att det är roligt. En pussy pump känns inte riktigt lika vanligt och hittills är det bara en som berättat om sina erfarenheter!

Men om detta skulle göra att det blev skönare för killen och/eller tjejen för 200kr så tycker jag det är värt att prova! Kul att prova nya saker också, bara det inte är farligt!
Citera
2012-06-16, 00:49
Medlem
Har alltid velat prova men är lite rädd för resultatet då jag har läst om (Osäkra källor dock "internet trolls") att typ om man pumpar och sedan låter svullnaden lägga sig så kan fittan bli slapp. Asså att huden blir det, så att hela fittan blir typ hängig o äcklig efteråt, att den aldrig går tillbaka till original. Är detta sant? GÄRNA någon med erfarenhet som svarar mig.
Citera
2012-06-16, 15:48
Medlem
Roxanas avatar
E&S - Sextekniker och sexhjälpmedel /mod
Citera
2012-06-24, 19:42
Medlem
Joe Cools avatar
Jag har testat ett par ggr på en tjej, vi har dock inte alls pumpat så extremt som i porrvideorna (så klart) men en klart synbar effekt blev det iaf.
Hon blev känsligare i hela området och lätta smekningar av blygdläpparna var tydligen skönt värre. Klitoris blev känsligare men det var inte till fördel i detta fall.
G-punkten svällde rejält vilket hos den här tjejen annars kräver ganska omild stimulans och den var även något känsligare än vanligt.
Hon kändes inte trängre än vanligt runt kuken.

De visuella effekterna håller inte i sig särskilt länge och känsligheten försvinner ännu snabbare. Det gav inga revolutionerande effekter men en kul grej att testa iaf. Skulle kanske kunna vara bra för de med okänslig klitoris.

Jag försökte stimulera g-punkten bakvägen medan pumpen satt på men kupan var lite stor så undertrycket släppte. Tanken var att hon skulle pumpa hårdare och hårdare medan jag jobbade på g-punkten, det hade nog kunnat vara något. Får skaffa en pump med mindre kupa eller ett "offer" med mer hull på venusberget så det blir ordentligt tätt.
Citera
2012-06-24, 19:46
Medlem
Joe Cools avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Peepsi
Har alltid velat prova men är lite rädd för resultatet då jag har läst om (Osäkra källor dock "internet trolls") att typ om man pumpar och sedan låter svullnaden lägga sig så kan fittan bli slapp. Asså att huden blir det, så att hela fittan blir typ hängig o äcklig efteråt, att den aldrig går tillbaka till original. Är detta sant? GÄRNA någon med erfarenhet som svarar mig.

Inte vid "normal" användning iaf. Det handlar bara om att tillfälligtvis fylla området med lite extra blod. Så länge det inte uppstår bristningar eller man använder den en stor del av sin vakna tid så ska det inte vara någon fara. Gör det inte ont så är det lugnt.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in