Jag har testat ett par ggr på en tjej, vi har dock inte alls pumpat så extremt som i porrvideorna (så klart) men en klart synbar effekt blev det iaf.
Hon blev känsligare i hela området och lätta smekningar av blygdläpparna var tydligen skönt värre. Klitoris blev känsligare men det var inte till fördel i detta fall.
G-punkten svällde rejält vilket hos den här tjejen annars kräver ganska omild stimulans och den var även något känsligare än vanligt.
Hon kändes inte trängre än vanligt runt kuken.
De visuella effekterna håller inte i sig särskilt länge och känsligheten försvinner ännu snabbare. Det gav inga revolutionerande effekter men en kul grej att testa iaf. Skulle kanske kunna vara bra för de med okänslig klitoris.
Jag försökte stimulera g-punkten bakvägen medan pumpen satt på men kupan var lite stor så undertrycket släppte. Tanken var att hon skulle pumpa hårdare och hårdare medan jag jobbade på g-punkten, det hade nog kunnat vara något. Får skaffa en pump med mindre kupa eller ett "offer" med mer hull på venusberget så det blir ordentligt tätt.