• 1
  • 2
2009-02-24, 13:52
Medlem
Efter att ha sett en rad av filmer med förstorad fitta (bara att söka på tpb efter pussy pump eller liknande) har jag blivit frestad att testa! Har sökt å sökt på FB efter liknande trådar men hittar inget!

Mina frågor till er:

Någon som har erfarenheter av detta föremål?

Typ, gör det ont för tjejen? Är det skönt för tjejen att bli pumpad/efter pumpning? Bara att få ett sugmärke är ju t.ex. inte alltid så skönt, att förstora fittan så den ser helt röd/blå ut måste ju kännas mycket? Finns det bra och dåliga pumpar, vissa man ska akta sig för?

Nu är detta föremål inte särskilt dyrt egentligen, såg det på en sida för bara ca 230kr! Så jag tänkte beställa å ev. testa på en tjej, så resultat kommer kanske längre fram i tråden! Vänder mig ändå till er först så jag inte slänger mina surt förvärvade studentkronor i sjön!

(Den billigaste jag hittat hittills: http://www.kondomeri.se/index.php?fr...code_no=240622)
Citera
2009-02-24, 14:05
Medlem
Carl Serungs avatar
Provade en sådan på ett gammalt ex. Rätt roligt faktiskt..
Citera
2009-02-24, 15:38
Moderator
evilhoneys avatar
Jag har aldrig provat men jag kan tänka mig att allt blir mycket känsligare där nere när hela "paketet" är blodfyllt, inte så vackert kanske men säkerligen något utöver det vanliga.
Skulle jag få chansen skulle det vara en kul grej men förmodligen inget som skulle bli en permanent företeelse.
Citera
2009-02-24, 16:18
Medlem
Carl Serungs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av evilhoney
Jag har aldrig provat men jag kan tänka mig att allt blir mycket känsligare där nere när hela "paketet" är blodfyllt, inte så vackert kanske men säkerligen något utöver det vanliga.
Skulle jag få chansen skulle det vara en kul grej men förmodligen inget som skulle bli en permanent företeelse.
Jepp! preics så förklarade mit ex det hela. Såg något komsikt ut kanske, men vafasen...
Citera
2009-02-24, 17:54
Medlem
Jkjnnss avatar
http://www.redtube.com/6264

Här har ni lite tips om hur du/eller någon annan som har en pussy pump kan använda den
Citera
2009-02-24, 19:33
Medlem
Psyko Dads avatar
Den såg ju grymt avtändande ut & vem fan vill se ut som en röd Babianröv över fittan?

Nä jag börjar uppskatta att jag är gammal & slipper ta del av ungdomarnas konstiga experiment, men ha det kul med pussy-pumpen & uppdatera om det blev bra el om hon exploderade.
Citera
2009-02-24, 21:30
Medlem
-Jamaica-s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Psyko Dad
Den såg ju grymt avtändande ut & vem fan vill se ut som en röd Babianröv över fittan?

Nä jag börjar uppskatta att jag är gammal & slipper ta del av ungdomarnas konstiga experiment, men ha det kul med pussy-pumpen & uppdatera om det blev bra el om hon exploderade.

Jag funderade också över det. Det ser ju faktiskt väldigt fult ut. Vad är meningen, att man blir känsligare eller? Fattar inte...
Citera
2009-02-24, 21:44
Medlem
myrrhas avatar
Citat:

Mm, jag skulle ha väldigt svårt att njuta om jag visste att min fitta såg ut som en apröv... Men om man inte har några sådana skrupler så är det väl bara att köra på! Ska bli intressant att få ta del av resultatet sedan.
Citera
2009-02-24, 23:30
Moderator
evilhoneys avatar
Citat:

Kallar du mig ung? Tackar. =)
Det finns så mycket annat som inte är så vackert inom sex så vad sjutton gör det om fittan är uppsvullen bara det känns bra?

Att penis och klitoris blir så otroligt känsliga beror ju till stor del att de blodfylls så varför skulle det inte fungera på hela området, klitorisnerverna sträcker sig ju långt utöver gränserna för "knappen". =)
Citera
2009-02-25, 02:42
Medlem
Empresss avatar
Inget jag anser att jag behöver prova den där "Pussy pump" är känslig så det räcker om musen.. Jag har alltid funderat på om nervändarna och blodkärlen ligger utanför skinnet på mig på klittan och blyggdisar.

Citat:

He he..
Tja jag är ju oxå lite äldre..
Men som sagt hur jag ser ut när jag har sex har jag aldrig tänkt på ens då jag gjorde sexdebut och någonsin under årens lopp faktiskt..
Jag är fullt upptagen med att ha sex i stället och njuta av sexet..
Citera
2009-02-25, 03:08
Medlem
Psyko Dads avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Empress
Inget jag anser att jag behöver prova den där "Pussy pump" är känslig så det räcker om musen.. Jag har alltid funderat på om nervändarna och blodkärlen ligger utanför skinnet på mig på klittan och blyggdisar.

He he..
Tja jag är ju oxå lite äldre..
Men som sagt hur jag ser ut när jag har sex har jag aldrig tänkt på ens då jag gjorde sexdebut och någonsin under årens lopp faktiskt..
Jag är fullt upptagen med att ha sex i stället och njuta av sexet..
Kan bara hålla med. Jag får mitt utan en massa tillbehör. Dvs om jag har en man i sängen så brukar det lösa sig.
De tillbehör som nyttjas vid ack ensamma kvällar är en vanlig jevla "kanin" = Vinst varje gång.
Men med tunga, fingrar & kuk så räcker det bra för mig.
Citera
2009-02-25, 03:10
Medlem
Psyko Dads avatar
Citat:
Ursprungligen postat av evilhoney
Kallar du mig ung? Tackar. =)
Det finns så mycket annat som inte är så vackert inom sex så vad sjutton gör det om fittan är uppsvullen bara det känns bra?

Att penis och klitoris blir så otroligt känsliga beror ju till stor del att de blodfylls så varför skulle det inte fungera på hela området, klitorisnerverna sträcker sig ju långt utöver gränserna för "knappen". =)
Du ÄR ung sweetie.
Men det vore intressant att se fenomenet med Pussy sucker så jag sak faktiskt Googla lite för att se effekten av det innan jag dömer ut det helt.
Inte för jag kommer att testa men nyfiken är man ju alltid.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in